Go Fika!
Var hittar jag rit-/målarpapper på rulle??
Trodde att det fanns på Ikea men icket. Någon som vet?
Var hittar jag rit-/målarpapper på rulle??
Trodde att det fanns på Ikea men icket. Någon som vet?
På lördag så har brandstationen i Haninge öppet hus - & på söndag så är det gratis entré till skansen för alla med coop kort mellan 11-16
Ida vaknade just & hade värsta mardrömmen men hon kunde inte berätta om vad. När jag lyfte upp henne ur sängen för att krama om henne så kissade hon på sig.... på mig.
Bara att lugnt gå till duschen med henne runt kroppen & kisset på magen , skvalpandes. Där kliva i badkaret & med lugn röst säga att det är Ok och att vi ska tvätta av snippan & kroppen lite granna & sedan dricka lite välling. Gick bra men vad drömde hon?? Monster, mamma som är arg, ensam .... tja endast john blund & hon vet.... Lill hjärtat mitt.
Min pappas kompis hade ringt honom idag & berättat att det snöade hemma hos honom
... men han bor iof i Kiruna.
Elsa var inte fixerad förrän det var tre veckor kvar & hon var rörlig nanting i magen
nej nej å åter nej!!!
A-Barn; aggressiv, aktiv, abnormiteter, adhd etc etc
B-barn; Behärskad, behaglig, bra etc etc
Jag är med...
Jag minns oxå den 27:e
Hade ett intressant samtal med Idas dagisfröknar kring vinterkläder. De var eniga om att vissa dyra kläder från bla typ P.O.P var pengaförstörelse & mycket opraktiskt på dagisbarn, i den bemärkelsen att de inte får hänga i torkskåp om de blivit blöta då de förstörs. Men hallå, vem har en unge som INTE blir blöt under hösten/vintern/våren i regnet & snön?? Inte jag iaf
Ida gillar marinerad vitlök... men vi har kommit på varför hon inte gillar att äta kött om det inte är supermört, det var iof Pelles kusin som är tandläkare som kom på det. Hon kan inte bita ihop helt med kökarna vilket försvårar att tugga saker å ting, hon får in ett finger mellan över/underkäke vid framtänderna(överbett) + ev saxbett baktill. Kan tydligen gå till sig vid kommande tandbyte.