Inlägg från: JessicaåIda |Visa alla inlägg
  • JessicaåIda

Go Fika!

Hon äter å mår bra. Lite väl mycket gaser i magen men lite gratis sömnmedel är väl inte felRäcka ut tungan

Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • JessicaåIda

Hmmm.... det där med växande barnfötter MÅSTE bara bero på allt regn.... eller???Räcka ut tungan

Har inte hittat några reor på barnskor, tyvärr. Någon annan kanske?

Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • JessicaåIda
    Maria från Bahia skrev 2007-08-03 08:07:59 följande:
     Ungarna här är så irriterande - välter våra krukor kastar och smetar in körsbär på vårt garage och våra fönster, står och slår sönder papperskorgar lyktstolpar mm, kastar sten.
    Polisanmäla skadegörelsen, försöka fotografera barnen & skadegörelsen, meddela föräldrarna om problematiken. Å polisanmäla till de blir less på polisen....
  • JessicaåIda

Har någon en hoppgunga som dammar i något förråd??

• JessicaåIda

Ida var överlycklig att komma till dagis idag - hennes riktiga dagis, hon sprang dit & jag fick löpa efter med vagn & packning

Vid 16 tiden packade vi oss i bilen å rullade ner till Årsta havsbad ...... å när vi skulle hem....  Gissa vem som somnade innan vi kommit från parkeringen på Årsta?? Jupp å jäklar vilket grinigt bemötande(mammas humörRäcka ut tungan ) vi fick när hon skulle väckas för att gå in å äta lite middag....  *hehe*  Vadå? Väckas mitt i skönhetssömnen, som att det skulle vara ett problem eller???

• JessicaåIda

Känner någon av er som tillbringat tid/känner någon på andra sidan atlanten till receptet på "Red velvet cake" ????

• JessicaåIda

Jupp, hon hade några recept på kakan. Tack för tipset

• JessicaåIda

Jäklar vad det regnar... det är alldeles vitt när jag tittar ut

• JessicaåIda

Hittade en intressant sida med konsumenttester. Allt från vagnar, bilbarnstolar, våtservetter etc

www.testfakta.se

• JessicaåIda
    Maria från Bahia skrev 2007-08-10 18:09:06 följande:
    Hallå allihopa!Jag bjuder in er till en "tjejkväll" och Me&I träff hemma hos mig med mig själv som värdinna Mån den 27/8 kl 19.30. OSA till mig senast 24/8.
    Tycker att det låter som ett trevligt tillfälle att träffa allihopa igen. Börjar vara ett tag sedan & vi har ju hunnit föröka oss mera sedan sist.

Jag kommer förbi.
Svar på tråden Go Fika!