Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

hehe bra

hur lång tid tog de för dig och bli gravid ?

nej bra de..jaa vissa läser ju inne på dom sidorna iaf..inget jag kommer göra då jag blir gravid..ska hålla mig till de glada sidorna

Vet du när bebisen är beräknad?=)

• MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-08-10 13:22:35 följande:
    Mary. Okej, mådde du inge bra av dina minipiller eller slutade du för att du vill ha bebis? Hoppas han fotsätter komma i dig och att det tar sig vid ägglossningen denna månad =)
    jag mår inte bra av dom..tappar lusten precis och blir torr där nere..då går de ju inte alls å ha sex :/
    jaa jag hoppas inte pillererna ställer till de för mkt nu bara hehe..
  • MariaOMarkus

jaj86 - vilken överrraskning han kommer få när han kommer hem =)

jaa de gäller och ta de lungt bara så bordse de ju gå.. hehe =)

ANgelica - jaa precis..det är ju bara jobbit och inte ha lusten framme.. nej de finns ju annat man kan ta men jag vill inte sätta in nån grej i armen lr så..vi får se..

• MariaOMarkus

jaj - du borde ha en kamera framme och ta kort på hans min,som ett minne hehhe =)

Berätta om du vill,det är ju en stor grej i erat liv som nmi vill dela med er av

• MariaOMarkus

AngelicaJ Tänk om ni får en alla hjärtans dag bebis

• MariaOMarkus

AngelicaJ - jaa klart de kommer ut ett kärleksbarn ska ni kolla vilket kön barnet har eller ska de komma som en suprise då bebisen vill ut ? =)

• MariaOMarkus

Okej..va spännande hihih =)

inte mkt..väntar på att serien "Tsunami" ska börja..så fördriver tiden här lite..fast tänkte duscha

ååh va gott med pizza va brukar du ha på pizzan?

• MariaOMarkus

MissH - Tack (jag har fortfarande tråden dom favvo) vill ju se när ni plussar här inne..synd att man inte kan joina er men så är de..
    sånt man får bita i hehe =) jag ska oxå se tsunami serien

• MariaOMarkus

Duschen kallar på mig..kikar in senare lr imon..
    *vink vink*

Svar på tråden Unga som längtar efter barn