Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

har e jag..sitter pa en dator dar a a o inte finns.. hehe..

jag har varit hos lakaren imore..skulle ja lite prvoer och sadar trodde jag men icke..da jag atit innan maste jag vanta tills mandag...irriterad jag blev..

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-27 12:24:08 följande:
    Okej Jag förstod nästan de, först fatta jag inte vad du skrev haha!Vad ska du ta för prover då?
    tror jag har nan infektion lr nat..kissar ovderivet mkt och vill veta varfor..jag ar en person som knappast kissar alls men nu kissar jag varannan timme typ ...fett jobbit

sitter pa en barbar dator som e fran amerika..valde svenska nu men gick inte och fa in aao
  • MariaOMarkus

aa och de visar minus..menb jag tror han tar blodprov pa de,eller ss far jag be dom ta de..far jag vill ha svar

• MariaOMarkus

jaa hoppas både du och jag miss h har en liten denna månad som kommer '

på måndag ska jag in å ta prover..ska var där mellan 8-9 på mörra..så ska åka in då så jag slipper vänta i kö och liknande:P

• MariaOMarkus

ja vist vore de..jag hoppas min känsla har rätt denna månad bara ..man blir ju bewsviken bara men eftersom vi kör avbrutet kanske man inte ska hoppas på så mkt =(

tack så mkt

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-27 17:26:13 följande:
    Ja, Nu verkar de inte bli nått för oss häller. Ska nog åka hem till min mamma o pappa o han ska bort.. Så de blir nog inget denhära månaden häller! Faaan..
    nej men va tråkit..vet du när du har äl? om ni inte ska åka än kan ni ju sexa på de som tusan innan ni skils så kanske ni har en chans att de blirt nåt ändå..
    jag ska oxå hem till mina päron på måndag..ska bli så skönt och se dom..va ett tag sen..och jag har bim när jag e där..ska bli spännande..
  • MariaOMarkus

jaha okej..jaa men sperimerna lever ju upp till 3-5 dagar så vem vet...:)
    dom bor nere i småland..tar 4tim med bil och 3 tim med tåg typ för man har ett byte..jag har BIM på onsdag om jag rönkat rätt..hade mens senast den 4 juli och äl den 18 så de borde ju bli den första

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-27 17:57:05 följande:
    Ja, Man vet ju aldrig Men jag är ju inte riktigt säker på när jag har ÄL häller, så jag tror(!) att de är ganska kört för våran del denhära månaden..Jag sa precis till sambon om jag far blir de iinga barn i alla fall, skulle de bli de ändårå? fick jag till svar.. Nej de vet jag ju inte, men vi hade i alla fall kunnat haft sex!!! Jaha.. Vet du inte hur barn blri till eller? Nää o ett stort flin Hua!Okej, då ska jag hålla tummarna
    haha jaa va ska man säga..killar =P hahhaa...du får gen han lite hintar att han nu missar all sex han kunde fått
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-27 18:00:33 följande:
    Ja, Om han fattar dom intarna vill säga haha! Jag tror inte han gör de, han vet ju inte änns hur barn blir till
    nää då är de nig svårt att förstå dina hintar
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-27 18:10:54 följande:
    Haha, nej de är ju inte de Nu ringde mamma o ville att jag skulle komma o jag vet inte hur jag ska göra :/ Hmm..
    jaa du får fundera ut hur du ska göra..kunde jag så skulle jag åkt ner till mina päron idag..är så trött på att sitta hemma ensam och vänta på att min sambo kommer hem..vilket han alltid gör men sent och då tror man ska vara på topphumör med sexlusten i vädret...vilket skämt! sitter man inne en hel dag lr går ut och går så blir man ju bara deppig för att ingen har tid med en..osså ska man vara sex sugen..*KNAPPAST*
Svar på tråden Unga som längtar efter barn