Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

ska nog tillägga jag har pms och mensvärk nu :p

• MariaOMarkus

hahaha..=P jag är inte heller lätt och leva med har jag hört..får alltid höra "ska du äta pms-godis nu igen" hahaha..

jaa men visst blir man trött nu 21 tiden..jag skulle lätta kunna somna då..haha

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-27 18:23:03 följande:
    Haha, Jag vill alltid ha choklad då. Så då vet han att de är mens på G Ja, Jag skulle oxå kunna somna då
    jaa det är samma här antigen choklad,godis lr nåt annat sött och sliskit haha

jaa då är vi två

meh..nu blev jag sugen på godis :P
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-27 18:51:32 följande:
    Haha, precis så är jag oxå Jag ska nog unna mej en glass i dag oxå Blev så att jag for te mamma o pappa i alla fall, far nu..
    Tycker jag absolut att du ska göra..ooh skönt och komma hem till mammsen och pappsen ju ,trevlig resa =)
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-27 18:53:15 följande:
    Japp, jag gör nog de Tack tack Längtar faktist efter min syskon, pratade med minsta lillebror i dag o han lät så go
    får du kramas me dom sen=)))
  • MariaOMarkus

idagh ska jag till aopoteket och hämta ut ett recept om de fortfarande finns kvar..annars så jag softa med sambon har han lovat..så vi får väl se om han håller de ida =p

ni andra då?

• MariaOMarkus

Lovelyy - va kul att du hittat dig en nu grattis låter som n'r jag träffade min sambo..dock så väntar ju barnplanerna pom de inte blivit nåt denna månad

• MariaOMarkus

Lovelyy - jaa du slka vara glad att du hittat nån som du verkligen trivs med jaa men visst är de kul då släkten och en killes familj tar in en som en familjemedlem..känns ju hur skönt som helst :)

• MariaOMarkus

Så de ska vara ju..killen ska vara en gentleman

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-07-29 19:59:24 följande:
    haha det kan man lugnt säga! Han är jätte bäst
    man blir så glad av att läsa att du är glad *va rörigt de låter..hoppas du förstår*
Svar på tråden Unga som längtar efter barn