Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

ÄntligenÄrDuHär skrev 2007-09-25 18:08:05 följande:
    Hej hej, får man vara med här?
    självklart vännenSkrattande här pratar vi om allt mellan himmel och jord..
  • MariaOMarkus
    RockOlga skrev 2007-09-26 00:21:05 följande:
    Hej Hej! Kikar in här, får man hänga på? : )
    välkommen
  • MariaOMarkus

jag försöker få bort mitt virus jag fikc på datorn ida..så är rätt så irirterad och trött

sj då?

• MariaOMarkus
    RockOlga skrev 2007-09-26 00:42:45 följande:
    Aj fan, inte roligt de inte..jag gör ingeting, försöker fördriva tid så jag blir trött nångång=P Har du barn eller jobbar du på det eller drömmer du bara ?
    nere verkligen inte..måste fixa ett bättre antivirusprogram imon..

hoppas du blir trötter snart..=)

jag drömmer bara men hoppas på att träffa nån som vill ha barn nu som jag

sj då?
  • MariaOMarkus

Va trist att ni inte har inkomst nu när ni är sugna..Hur gamla är ni ? men ni får tänka på att när ni väl bestämer er för att skaffa så har ni pengar och kan ge erat barn allt

nej singel..va sambos för ett tag sen men de funkade inte så vi gjorde slut,eller jag rättare sagt..
    Så nu lever man singel livet vilket är både skönt och trist..vill hellre ha nån fast och serisöt..

• MariaOMarkus

Helle girls :)

nu är jag precis hemkommer från min mormor..har varit där sen kl 10 imorse och städat och umgått och ätit en massa smaskens..så gullig min mormor så :)
    man ska verkligen tar vara på sina äldre nu innan de försvinner..

nu ska jag lata mig resten av dagen

• MariaOMarkus
    Unbornchild skrev 2007-09-26 19:25:28 följande:
    spara er till de dagarna..har ni gjort så..ha ingen sex alls tills dina äl-dagar..?
    Måste bara säg att jag håller inte med om de där.. =)
    jag tycker inte man ska vänta till äl dagarna..då blire ju mer som "göra barn-sex" bara och man kan ju inte njuta direkt..

bättre å ha sex varannan dag lr varje dag om man nu vill de..på ett eller annat sätt så tar de sig till slut tror jag..=)
  • MariaOMarkus
    Unbornchild skrev 2007-09-26 20:14:22 följande:
    Tänker mer för de som veeerkligen vill ha barn och har försökt jättelänge...utan resultat. Men jag förstår vad du menar, själv bryr jag mig inte om äl-dagarna, utan jag tar det bara som det kommer. :)
    jaa jag förstår oxå va du menar..jaa då kan man ju testa både och hehe

jaa precis..bättre och ta dagarna som dom kommer istället för att stressa allt..
  • MariaOMarkus

Funderar på o,m jag ska läman den tråd..jag planerar inget eller har ingen att göra bebis med..

så jag lämna er och lyckatill alla nu

Niccisen - hoppas plusset blir starkare för dig nästa gång du testar

So long

• MariaOMarkus
    ÄntligenÄrDuHär skrev 2007-09-27 18:38:08 följande:
    MissMary: Du längtar ju ändå efter barn, eller hur?
    joo visst gör jag de..=)
  • MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-09-28 06:55:13 följande:
    Precis.. så lämna oss inte :P Vi vill ju vara med i din jakt på en ny karl och veta vad som händer i ditt liv ;)
    Va gulligt skrivet...  jaa då hänger jag kvar här
  • MariaOMarkus

hehe..jag får kika in här lite då och då..och uppdatera er om va som händer för min del hehe =)

• MariaOMarkus

tjoohoo nu har jag sätt hela säsongen av grey anatomy (säsong 3 som gå på tv) för er som ser den..oj så spännande :D nu ska jag kolla på säsong 4 avsnitt 1... annars för att berätta att jag hittat en kille som vill precis de jag vill WOHO han vill skaffa hus och familj preci som jag..snäll å trevlig är han oxå..ser ok ut,men har inte sätt så många bilder på han tyvärr men de skulle han fixa =) nu ser de lite ljust ut igen :P

• MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-09-30 12:59:43 följande:
    miss mary vad roligt det ordnar sig för dig hålle tummarna för dig
    tack va gulligt :D
    Everything is gonna be alright
  • MariaOMarkus

ja du får leta igenom alla dina papper så ska du se att du hittar pappret =) själv städar jag oxå...plockar upp mina kläder och sådär nu hemma hos päronen..och letar jobb och ny bostad...skönt å bo hemma men nu vill ja bo själv lr med nån hihihih :P

• MariaOMarkus

RockOlga - jaa visst ska man får drömma..Har ni bestämt när ni ska försöka ?=) Ålderna är bara en siffra som sagt finns många över 25 som är som 15 åringar i huvet tex haha.. jag vill hitta mig en med fötterna på jorden som sagt =) Haft en trevlig helg ?' Skrattigtjej - men va bra att du hittade papprerna..jaa jag tycler de är läskit å köra bil,vill ha en MC istället haha gör vägarna osäkra =p så klarar du de till slut hehe

Svar på tråden Unga som längtar efter barn