Unga som längtar efter barn
va söt vovve =)
va söt vovve =)
IMon ska här testas med preg..späääääännnandeeee
plussen ska väl inte försvinna lr,visst blir nog starkare då de torkat ?
kan hon inte gå till en bm och testa sig där?
meeh idioter..väntade oxå på att en läkare skulle ringa upp mig idag..missade samtalet å inte ringde dom upp..gaah
men hoppas hon får tag i nån =)
nu ska jag dra mig..återkommer imon med mitt testresultat..håll tummarna hårt nu
MissH - du är SAKNAD som alltid
hur har du det hos mamma och pappa ? =) djälv är jag oxå hos päronen och tar de lungt..
håller tummarna för er nästa månad då =)
jag säger T....kan ju inte säga ordet då de betyder otur
ett fejk + med preg och mensen kom imorse....dagen börjar ju jätte bra..Noooooooot
jaa pregi visade svat svagt + men fick mensen nån timma senare..så nu ska här börjas med minipilller då killen vill vänta 2 år med barn och jag tänker inte bli lessen varje gång mensen kommer...
men kommer dock inte vara inne här så mkt mer..så ni vet
A flikka - varför ska din kille bli sur ? han vet väl att du inte äter några pills då får han ta sitt kasst om du blir gravis..
får väl hoppas du får din mens imon om det är nu de du hoppas på men oroa dig inte då kommer din mens bli försenad..och du kommer bli mer och mer stressad..
om det itne blir nåt nu så borde ni pratra om ifall du ska börja med pills lr inte..ni är ju två om att skaffa barn..
min kille vet att jag börjat med pills men jagf har varnat honom för minska sexlust å de gillar han inte :P hahah..men så kan de vara