• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus

TRIICANA - Grattis till beben i magen..va kul

Ingen bebisverstad här för min del..de får vänta lite tills jag hittat Mr right

mit humör är Ok idag..sätter på musik så jag blir glad och tnker på annat

• AngelicaJ

Hej hej!
    Skönt å höra att ni är på så bra humör. Känner mig också glad, beror nog på att jag ska spela innebandy match sen =) Första för säsongen, bara en träningsmatch men ska bli så kul.

Triicana: Här har vi en bulle i ugnen och våran lille är beräknad till den 13/2.

• Butikslager
    MissMary skrev 2007-09-23 18:16:42 följande:
    Japp de gör jag och jag uppskatar din ärlighet jaj86 - nej fy fan heller att det är..nu ska jag leta mig en ny och vettigare karl
    Vilket svin!
    Tur att det blev som det blev då! Och det är bra av dig att bryta, det tycker jag verkligen. Lycka till med att hitta en ny man! Förhoppningsvis en bättre en! :)
    Vad vill du ha för karl? Kanske kan skicka ner en härlig norrbottning? ;)

Idag är jag sjuk :/ Var tvungen att sjukanmäla mig.. Första gången!
  • MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-09-24 11:23:04 följande:
    Vilket svin!Tur att det blev som det blev då! Och det är bra av dig att bryta, det tycker jag verkligen. Lycka till med att hitta en ny man! Förhoppningsvis en bättre en! :)Vad vill du ha för karl? Kanske kan skicka ner en härlig norrbottning? ;)Idag är jag sjuk :/ Var tvungen att sjukanmäla mig.. Första gången!
    ja visst är han ett svin..minst sagt..patetiska jävlen ! Skrikandes

tackar..jaa jag hoppas påe n b'ttre karl å vettigare för den delen haha.. jaaa skicka ner en från norrbotten du..har du förslag på nån ?

ush trist å va sjuk..förkyld ? eller va är du för sjuk?
  • miiillan

tjena tjejer!! allt bra med alla hoppas jag!
    kalas här förutom att jag var och spydde nyss, inte trevligt!! och jag som trodde jag jag började må bättre!! haha!! där fick jag för det!!

är ledig idag så ska slappa nu ett tag och sen blir det fika med en komis på stan. ska bli trevligt!!

längtar till våren!!!
  • Butikslager
    MissMary skrev 2007-09-24 12:14:54 följande:
    ja visst är han ett svin..minst sagt..patetiska jävlen ! tackar..jaa jag hoppas påe n b'ttre karl å vettigare för den delen haha.. jaaa skicka ner en från norrbotten du..har du förslag på nån ? ush trist å va sjuk..förkyld ? eller va är du för sjuk?
    Hehe, jag har flera bra karlar! Det beror på vad du söker. :)
    Nå speciella krav?

Förkyld, hostar och slemmar och har feber och huvudvärk och har ont i hela jävla kroppen. Inte roligt för fem öre! :(
  • MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-09-24 12:17:18 följande:
    Hehe, jag har flera bra karlar! Det beror på vad du söker. :)Nå speciella krav?Förkyld, hostar och slemmar och har feber och huvudvärk och har ont i hela jävla kroppen. Inte roligt för fem öre! :(
    usch låter itne alls bra..du får be sambon din ta hand om dig sen när du kommer hem

jag gillar långa killar (längden snackar vi om,så de inte missförstås heheRäcka ut tungan) lagom vältränad..inte nån rund liten sak :p hmm..det är väl de ända jag kan komma på just nu..hårfärg och sånt spelar ingen roll så länge det inte är spygrönt eller ill gult
  • MariaOMarkus
    jaj86 skrev 2007-09-24 12:15:40 följande:
    tjena tjejer!! allt bra med alla hoppas jag! kalas här förutom att jag var och spydde nyss, inte trevligt!! och jag som trodde jag jag började må bättre!! haha!! där fick jag för det!!är ledig idag så ska slappa nu ett tag och sen blir det fika med en komis på stan. ska bli trevligt!!
    det är bra här =)
    usch jobbit och spy...men de borde väl gå över snart får vi hoppas..vilken vecka är du i ?
  • Butikslager
    MissMary skrev 2007-09-24 12:21:28 följande:
    usch låter itne alls bra..du får be sambon din ta hand om dig sen när du kommer hem jag gillar långa killar (längden snackar vi om,så de inte missförstås hehe) lagom vältränad..inte nån rund liten sak :p hmm..det är väl de ända jag kan komma på just nu..hårfärg och sånt spelar ingen roll så länge det inte är spygrönt eller ill gult
    Det är väl inte riktigt sambo. eller jo, de kommande veckorna.. :P Vi bor hos hans föräldrar just nu, och de är i grekland för tillfället. Annars sover jag här men säger att jag "bor" hos mamma.. Men vet inte vad jag ska kalla det. :p

Har en riktigt snygging som heter Tom! Han har en tvillingbror som heter Kai, men han är tyvärr upptagen. De är födda i Norge men har bott i Kiruna sen treårsåldern. Tränar Innebandy, fotboll och håller på med musik. Riktigt duktiga musiker! Eller dom är duktiga på allt det tar för sig. Dom är 20.. Fyller år 17mars. Kör Audi.. Underbart trevliga, omtänksamma och jättefina killar!

Haha, jaa. Båda är väldigt lika varandra. Samma intresse, likadan bil. Osvosv. :P
Svar på tråden Unga som längtar efter barn