• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • skrattigtjej

miss mary

klart ja e alltid gullig
    ler lite smått

ÅHHH HJÄLP JA HITTA EJ MITT KÖRKORTS TILLTSÅNDS PAPPER..
    ja vill övnings köra med syrran i helgen..
    hahaha alla e så engaserade
    MIN FAMILJ HA FÅTT HJÄRN SLÄPP PÅ REDIGT..

för en månad sen satt ja grät, då INGEN i familjen ville ställa upp och övnings köra... vips som vakna till en annan dag..
    bad dem mig ta reda på när handledar kurs osv var..
    ja osså fick ja ju betala, men de gjorde mig inget..

så nu kan brorsan mamma och syrran övnings köra snart..
    iaf syrran ha fått tebax papprerna och ja fått bekräftelse

MEN DUMMA PAPPRET NEJ BLIR ATT STÄDA NU, SUCKAR

krama omm er

• MariaOMarkus

ja du får leta igenom alla dina papper så ska du se att du hittar pappret =) själv städar jag oxå...plockar upp mina kläder och sådär nu hemma hos päronen..och letar jobb och ny bostad...skönt å bo hemma men nu vill ja bo själv lr med nån hihihih :P

Everything is gonna be alright
  • RockOlga

Miss Mary
    Skrev...

Va trist att ni inte har inkomst nu när ni är sugna..Hur gamla är ni ? men ni får tänka på att när ni väl bestämer er för att skaffa så har ni pengar och kan ge erat barn allt

nej singel..va sambos för ett tag sen men de funkade inte så vi gjorde slut,eller jag rättare sagt..
    Så nu lever man singel livet vilket är både skönt och trist..vill hellre ha nån fast och serisöt..

jag skriver..

har inte varit inne på ett tag..
    Jag är 19 och han är bara 17, men har huvud som en 27 åring haha
    Jo jag vet detm vi vill ju har en inkomst före, men drömma kan man göra endå : )

Jaha okej "/ Ja de är sant, man kan inte leva med killar, men inte utan dom heller faktist..

Tack för välkommnandet ! : )

• skrattigtjej

miss mary

ja ja hittade papprerna

JIPPI STUDSAR AV GLÄDJE

hahaha nu ska ja göra vägarna osäkra i helgern hoppas ja
    hahaha ja som inte ens kan bromsa knappt..
    blir så jädrans nervös ju

hahaha hoppas ja får köra på väg denna gången
    roligare än påå parkering hahaha

• MariaOMarkus

RockOlga - jaa visst ska man får drömma..Har ni bestämt när ni ska försöka ?=) Ålderna är bara en siffra som sagt finns många över 25 som är som 15 åringar i huvet tex haha.. jag vill hitta mig en med fötterna på jorden som sagt =) Haft en trevlig helg ?' Skrattigtjej - men va bra att du hittade papprerna..jaa jag tycler de är läskit å köra bil,vill ha en MC istället haha gör vägarna osäkra =p så klarar du de till slut hehe

Everything is gonna be alright
  • skrattigtjej

miss mary

NEEEE JA FÅR BARA KÖRA PÅ PARKERINGAR ÄN så länge..
    brosan var mycket snällare första gången fick ja köra inhägnat vid hans jobb vid vägverket

snyft det gick faktiskt bra när ja väl fick klämm på det, dock inte med bromsarna o trotsig 3åring till bros dotter

hahaha skratta... ush skolan snart idag..
    måste packa ner ett svart vitt foto... buhu.
    inte de lättaste och ja har ju inga grejer med mig..
    typ örngott elle så vi ska trycka i färg..
    kompliserat att säga

krama om

• AngelicaJ
    Butikslager skrev 2007-09-30 19:14:27 följande:
    Tjena brydar!Hur har helgen varit för er? :)
    Den har varit helt ockej =) Mys med sambon i fredags kväll och i lördags så hade vi städ dag. så då rensade vi massa och åkte iväg med massa sopsäckar till myrorna. Sen igår var mamma och pappa här och käka mat och så där. Så det har varit en bra helg! Sj'lv då?
  • Niccisen

Nu har jag ringt BM Fick tid för första mötet den 18/10 för information om hälsa, vad man ska tänka på och så. Och sen bokade vi in ett andra möte den 23/10, då hon ska kolla hur jag mår, vad vi har för ärftlighet och så...
    Men det är bara 5 dagar mellan 1a och 2a mötet... Är inte det lite skumt?

Hur var det för er?

BF 4/6-08
  • AngelicaJ

Hmm, hade 1 inskrivning sen fick jag komma tillbaka nån månad senare =/

• Niccisen
    AngelicaJ skrev 2007-10-01 12:46:04 följande:
    Hmm, hade 1 inskrivning sen fick jag komma tillbaka nån månad senare =/
    Okej, här verkar det vara en massa möten. Fick du ngn läkarundersökning? Det skulole man tydligen erbjudas som förstföderska efter vad jag fattade...
    BF 4/6-08
  • miiillan

gokväll tjejer!! sitter här med en stor kopp varm choklad och lyssnar på musik och kollar in babykläder på nätet. jag stormtrivs just nu!!

angående det där medbesök hos bm så ska vi dit nu på fredag, första gången jag var där var ca 5 veckor sedan. 5 dagar låter tätt inpå, men det är väl olika på olika orter

längtar till våren!!!
  • AngelicaJ

Jag gick till läkaren för jag ville ju göra abort i somras. Fick nått hormon sprut och gjorde slut med killen och skulle göra abort så då undersökte de mig men sen ångrade jag mig ganska snabbt och gick på inskrivning nån dag senare. Skulle då ha gjort en undersökning men eftersom jag nyligen gjort en så behövde jag inte göra det igen så jag tog bara blodprover och pratade.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn