• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • Butikslager

Äääh, afto är väl härligt?
    Mikrofonskalle?
    Ta inte illa upp bara! :P Men jag diggar mikrofonskallar! Alltså frillan.. :P

Jag är dödstrött ska ni veta brudar, trettontimmars skift nu både lördag och imorn också.. :(

Jag håller på att köra taktiken "lämna-öppen-sidor-med-artiklar-om-hur-underbart-och-jättebra-det-är -med-barn-trots-att-de-är-oplanerade-" på pojkvännen.. Undra om det fungerar?

• MariaOMarkus

Liiv hahaha jag vet vilken frilla du menar men den har INTE jag..aldrig hahha =P

hoppas de funkar själv slutade jag prata om de med Xet och han blev lack då jag inte ville ha barn om 2 år....men nu är vi inte ihop så nu struntar jag i va han tycker.

nu ska ja hitta min prins charmig istället

• MariaOMarkus

Jag säger bara tacka f-n jag inte va md barn...Xet va otrogen innan vi sa de va helt slut..å han e en rikigt idiot..

• MissHellen
    MissMary skrev 2007-09-23 16:00:47 följande:
    Jag säger bara tacka f-n jag inte va md barn...Xet va otrogen innan vi sa de va helt slut..å han e en rikigt idiot..
    Du vet vad jag tycker Karl faan!
  • miiillan
    MissMary, är verkligen glad för din skull att du inte är gravid. inte kul att ha barn med en sån kille.

MissHellen allt bra med dig en dag som denna?
    längtar till våren!!!
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-23 16:22:05 följande:
    Du vet vad jag tycker Karl faan!
    Japp de gör jag och jag uppskatar din ärlighet

jaj86 - nej fy fan heller att det är..nu ska jag leta mig en ny och vettigare karl
  • MissHellen
    MissMary skrev 2007-09-23 18:16:42 följande:
    Japp de gör jag och jag uppskatar din ärlighet jaj86 - nej fy fan heller att det är..nu ska jag leta mig en ny och vettigare karl
    Klart att du uppskattar mej

Hur går de på msn då?
  • MissHellen
    jaj86 skrev 2007-09-23 17:42:04 följande:
    MissMary, är verkligen glad för din skull att du inte är gravid. inte kul att ha barn med en sån kille.MissHellen allt bra med dig en dag som denna?
    Allt är kanoners Kunnde faktist inte vara bättre! Själv då?
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-23 19:06:26 följande:
    Klart att du uppskattar mej Hur går de på msn då?
    jaa klart jag gör

de gick bara bra..nu är han å handlar sig lite mat till jobbet imon..å jag e uttråkad till max..vet inte va jag ska hitta på...duscha kanske..hmm.. :P
  • MissHellen
    MissMary skrev 2007-09-23 19:24:53 följande:
    jaa klart jag gör de gick bara bra..nu är han å handlar sig lite mat till jobbet imon..å jag e uttråkad till max..vet inte va jag ska hitta på...duscha kanske..hmm.. :P
    Självklart

Haha, Okej! Men är de ett bra "objekt" då eller?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn