• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • miiillan

12 april men sånt kan ju ändras på ul och sen kommer ju bebisen när den känner för det

kollat p bebissaker än då? jag kollar runt på internet, är ju sååå kul!!
    vågar inte gå i affärerna förrän magen börjar synas rejält.

har du mått dåligt något då?

längtar till våren!!!
  • AngelicaJ

Jag kollar på mssa bebis grejer! Köpt massa också :P Jo har mått illa men nu känns det bra =) Sj då?

• MariaOMarkus

MissH håller med dig om att jag vill ha ovanliga namn på mina barn och jag tror de blir så ..men jag vill ha många så jag har ju en massa olika namn som jag kan ge barnen då =)

• Niccisen

Mary: Jag har också alltid tänkt så. Ovanliga namn ska det vara. Men märker hur jag mer och mer funderar på mer traditionella namn ändå

• MariaOMarkus
    Niccisen skrev 2007-09-18 20:28:49 följande:
    Mary: Jag har också alltid tänkt så. Ovanliga namn ska det vara. Men märker hur jag mer och mer funderar på mer traditionella namn ändå
    Jaa då är vi lika..de blir så att man "faller" tillbaka på vanliga namn men just nu är jag inne på namn som börjar på "A" varför vet jag inte haha
  • MissHellen
    MissMary skrev 2007-09-18 20:25:59 följande:
    MissH håller med dig om att jag vill ha ovanliga namn på mina barn och jag tror de blir så ..men jag vill ha många så jag har ju en massa olika namn som jag kan ge barnen då =)
    Ja, jag/vi SKA ha ovanliga namn på våra barn Men inte så ovanliga så man inte kan uttala de, men ändå att dom är själv i klassen om de. Inte som tex Malin, Jenny, Anders o sånna, inge fel med dom. Men dom är för vanlig för MEJ!

Jag har ju oxå några namn på lut Vill ha många släcktnamn som andra namn
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-18 20:46:05 följande:
    Ja, jag/vi SKA ha ovanliga namn på våra barn Men inte så ovanliga så man inte kan uttala de, men ändå att dom är själv i klassen om de. Inte som tex Malin, Jenny, Anders o sånna, inge fel med dom. Men dom är för vanlig för MEJ!Jag har ju oxå några namn på lut Vill ha många släcktnamn som andra namn
    håller med dig.. =) jaa jag ska oxå ha släktnamn som andra och tredje namn tänkte jag..och sen första namnet är de namnet jag och killen valt ut..

så nu hoppas jag f*n att de är nåt i min mage så han å jag kan börja prata namn och börja kolla på bebis grejer

undrar dock va mamma ska säga Fundersam
  • miiillan

vi har pratat om ella om det är en liten tjeja i magen. tycker killnamn är så svårt!!!

haha!! sen är det jobbigt om man tycker ett namn är fint, men så känner man en person som heter det, då är det inte lika kul längre Flört

längtar till våren!!!
  • MariaOMarkus

Jaj86 oj såg att du skrivitr till mig..njaa jag plussade jätte svagt i morse tror inte på de riktigt än föräns strecket blir starkare(billiga testers stickor)
    ska ringa BM imorgon och prata med henne pga andra saker så ska jag se om de finns tid denna vecka så ska jag be henne ta grav test oxå..så slipper jag slösa pengar på de :P men håll tummarna

Svar på tråden Unga som längtar efter barn