Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
12 april
men sånt kan ju ändras på ul och sen kommer ju bebisen när den känner för det
kollat p bebissaker än då? jag kollar runt på internet, är ju sååå kul!!
vågar inte gå i affärerna förrän magen börjar synas rejält.
har du mått dåligt något då?
Jag kollar på mssa bebis grejer! Köpt massa också :P Jo har mått illa men nu känns det bra =) Sj då?
MissH håller med dig om att jag vill ha ovanliga namn på mina barn och jag tror de blir så ..men jag vill ha många så jag har ju en massa olika namn som jag kan ge barnen då =)
Mary: Jag har också alltid tänkt så. Ovanliga namn ska det vara. Men märker hur jag mer och mer funderar på mer traditionella namn ändå
vi har pratat om ella om det är en liten tjeja i magen. tycker killnamn är så svårt!!!
haha!! sen är det jobbigt om man tycker ett namn är fint, men så känner man en person som heter det, då är det inte lika kul längre ![]()
Jaj86 oj såg att du skrivitr till mig..njaa jag plussade jätte svagt i morse tror inte på de riktigt än föräns strecket blir starkare(billiga testers stickor)
ska ringa BM imorgon och prata med henne pga andra saker så ska jag se om de finns tid denna vecka så ska jag be henne ta grav test oxå..så slipper jag slösa pengar på de :P men håll tummarna