• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • miiillan
    MissMary går in i vecka 12 imorgon. jag har nedräkning till ul!! det går ju sååå långsamt allting!!
    längtar till våren!!!
  • MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-09-24 12:25:55 följande:
    Det är väl inte riktigt sambo. eller jo, de kommande veckorna.. :P Vi bor hos hans föräldrar just nu, och de är i grekland för tillfället. Annars sover jag här men säger att jag "bor" hos mamma.. Men vet inte vad jag ska kalla det. :pHar en riktigt snygging som heter Tom! Han har en tvillingbror som heter Kai, men han är tyvärr upptagen. De är födda i Norge men har bott i Kiruna sen treårsåldern. Tränar Innebandy, fotboll och håller på med musik. Riktigt duktiga musiker! Eller dom är duktiga på allt det tar för sig. Dom är 20.. Fyller år 17mars. Kör Audi.. Underbart trevliga, omtänksamma och jättefina killar! Haha, jaa. Båda är väldigt lika varandra. Samma intresse, likadan bil. Osvosv. :P
    jaa okej men då "bor" ni ihop kan man säga :) trodde ni va sambos hihih =)

hehe jaa dom är ju tvillingar trots alls..antigen är dom ju lika varann lr olika :)
    jaa men sedär..låter änna intressant..har du bild på han ?
  • MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-09-24 12:27:36 följande:
    __Thom på lunar! :P
    får skaffa mig en konto och kika in där :P
  • MariaOMarkus
    jaj86 skrev 2007-09-24 12:28:14 följande:
    MissMary går in i vecka 12 imorgon. jag har nedräkning till ul!! det går ju sååå långsamt allting!!
    åh men du är långt gången ju :) jaaa kan tänka mig att de går långtsamt till UL
     =)
  • miiillan

vem är han där thom ni snackar om?!

längtar till våren!!!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn