Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

MissH - jaa men det är ju ändå NI som ska flytta så jag tycker att NIbestämmer när,var,hur osv men ni löser de nog när ni ändå är överrens..
    haha gör så

• MariaOMarkus

MissH -jaa kanske bäst och låta de va lite då =) han blir nog bara stressad av tanken och därför blir han sur...

tackar va grö du nu då?

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-26 19:01:54 följande:
    De är de säkert, men jag blir ju stressad jag oxå, av o bo kvar! De är ju ändå jag som kommer att få vara ensam.. Jaja!Nja, Jag är verkligen sugen på en glass. Så jag vet inte om jag ska kila o köpa en Du?
    jaa jag förstrå de..ni får prata ihop er och bestämam nåt tycker jag =)
    mamma ska fiax äpplen i ugnen *mums* så de släcker mitt socker sug tror jag hehe..annars funderar jag på ett bad igen så man blir varm i kroppen
  • MariaOMarkus

jag undra oxå hur de går för lovelyy

• MariaOMarkus

De har nog blivit så på siståne att vi inte pratat så mkt barn då de flesta som gjorde de blivit gravida eller inte är aktiva i tråden..är inte så många här som planerar barn..och som sagt så är de kul att prata om allt annat än barn hela tiden ..tycker jag då

• MariaOMarkus
    Niccisen skrev 2007-08-28 17:30:14 följande:
    BIM+4 idag. Ska testa imorrn om inte mensen kommer under natten
    va spännande..hoppas du frå ett + imon
  • MariaOMarkus
    MisstyLipps skrev 2007-08-28 18:30:18 följande:
    Det var ju pecis det jag skrev, att jag kom in vid inlägg 1591.
    Och du menar att du vill vara med itråden om vi prata mer om barn ?
  • MariaOMarkus
    MisstyLipps skrev 2007-08-28 22:29:25 följande:
    Precis! Jag menar inget dumt alltså. Blev intresserad av rubriken och hade gärna velat läsa och skriva lite men blev lite besviken när tråden inte handlade om det jag trodde. Typ. Ta inte illa upp, inte så jag menade.
    Som Lovelyy beskrev så kan du prata hur mkt du vill om din längtan men även om annat som händer i ditt liv oxå
  • MariaOMarkus

JAg ska köpa mitt val kvinna har jag tänkt..bara för att få i mig vitaminer oxå =) vanliga folsyra åt jag med men jag tycker det är bra att få i sig andra vitaminer oxå =)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn