Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

Jag ska på interjuv nästa vecka och jag hoppas jag får de.för nu orkar och VILL JAG INTE vara arbetslös längre.

orka få till arbetförmedlingen där dom itne grö ett skit

• MariaOMarkus

Liiv - frukostvärdinna på ett hotell i stan.. jag får inte ens a-kassa då jag pluggat innan och från soc frå jag itne ett skit heller för jag fick så mkt pengar i juni..helt otrolgit va dom håller på soc.. man måste ju kunna överleva och kan ju inte ringa morsan varannan vecka och be om pengar,de går ju inte..kan jag ligga gärna flytta hem.. :/
    jaa du får göra mer grejer än va jag får hos AF..

• MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-08-23 12:12:23 följande:
    Socialen ja. Jag VILL inte ha hjälp av soc. Bor ju hemma nu för tillfället men om inte jag hittar ett jobbn snart så kommer jag inte ha pengar nästa månad. Och då blir det jobbigt. :/
    jaa precis.. nej men jag måste ju gå dit sa dom på AF om jag vill ha pengar...det är ju den jäkla nya regerignen som bestämt de..men de är ju både bra och dåligt beslut tycker jag..
    jaa täntk dig att gå utan cash 2 månader..som tur fick jag nåra tusen av mamma som jag klarade mig på,men nu är jag inte ensam heller..nu är vi 2 å han hittade inget jobb i sommar..
  • MariaOMarkus

Lovelyy - vänta tills imon du så kan du säga till Anton ifall de blri ett +..låter mer som att du vill göra de

jag skulel oxå vilja ha tvillingar,ville inte de förut men vill ha de nu kanske itne första barnet men andra lr tredje..men chansen är ju större då man är närmare 30 så får ju vänta ett tag tills dess

• MariaOMarkus

jaa mkt jobb och stoooor mage + massa bristningar :/ jaa de tås att tänka på hehe

• MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-08-23 13:47:52 följande:
    Så glad, fick posten nu =) Trodde inte jag skulle få ngn lön knappt, har jobbat 4:a timmar så tänkte att jag skulle få 200-300 men det visade sig att jag hade 2 betalda semesterdagar =) Så får ut 1500 =) Tomt på mitt konto nu så det satt fint!
    Va kul att du fick mer än va du förväntat dig

Lovelyy - jaa precis de jag menar,att första barnet så vill man ju inte ha tvillingar kanske..men blir de så ,så får man ta de därifrån =) har ni tvillingar i släkten ?
  • MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-23 15:46:10 följande:
    Hallå! Nya nyheter om lägenheten! Vill ni veeetaaaa? :)
    JAAAA
  • MariaOMarkus

Lovelyy - ujj trillingar..de är mkt jobb de.=). men klart ni blir glad va de än blir :)

• MariaOMarkus

Barnakär - hoppas han tagit bort den för att ni ska få den =) och att han inte blåser er

• MariaOMarkus

Barnakär - jaa man vet ju aldrig men bra att ni är misstänksamma.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn