Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

MissHellen skrev 2007-08-22 21:22:15 följande:
    Ja Skickade ett sms till min sambo precis innan jag visste att jag kom in o skrev, Saknar dej jätte mycket. Men när du kommer hem ska vi baka bäbis Men jag vet inte, utbildingen är ju på 40 vecker o så länge är man ju gravid Så vem vet.. Innan jag visste om jag kommit in eller inte så sa vi att vi skulle fortsätta ändå! Men vi får se, ska prata med han när han kommer hem
    jaa ni får prata om de så får du meddela oss här sen så vi vet ahah :D nyfikna som vi är..
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-22 21:34:36 följande:
    Självklart Men just nu känner jag att jag vill fortsätta o försöka Men vet ju aldirg hur lång tid de kommer(kan) ta..
    jaa ni kan ju försöka och sen om de går snabbt då kan du ändå gå din ubildning väl ?=)
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-22 21:39:48 följande:
    Självklart, den ska jag gå klart! Men om jag kanske blir gravid när jag har börjat utbildingen så hinner jag ju bli klar med den innan (förhoppningsvis )
    jaa okej..då fick jag svar på min fundering hehe =) så bra t du hinenr klart den :D

jag vill oxå börja med bebisverkstaden snart men får ju vänta läänge..sen har de ju varit dåligt mellan oss förstås,men vill ha bebis ändå
  • MariaOMarkus

A flikka skrev 2007-08-22 22:03:22 följande:

njae, det är nån som inte kan acceptera att jag inte hoppar och skuttar av gläödje för att hon är gravid. orkade inte prata om det bara oså fick jag en hel drös med elaka kommentarer över mig
    De som blir gravid verka bli blinda för andra som tycker de är lite jobbit...hon borde ju förstå dig och tänka på dina känslor fast hon är jätte glad över de..

MissH - jaa trist vi inte försöker här..skulle va kul att va gravis samtidigt ju =)
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-22 22:20:41 följande:
    Ja de hade varit skiiiit kul Men vi kanske bli de ändå, vem vet vi kanske ska vänta vi oxå
    jaa vi får se när de blir av för er LET ME KNOOOOOOOW
  • MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-08-23 08:54:00 följande:
    hej allihopanu tog jag modet och ringde sjuk anmällde mig idag med :-/känndes faktiskt lite dumt, ja hatar vara sjuk när jag gillar något..ja älskar ju folkhögskolan nu..men det är bara aktivitets dagar jag missar ändå, måste tänka på att bli frisk med..går nog imorgon för de e vanliga lektioner då och har hunnit vila upp mig lite nu...ja får ta helgen för återhämtning med...krama om er
    Va går du på för folkhögskola ?.. och va läser du där ? =)

BhildaMilla - Välkommen
  • MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-08-23 11:36:01 följande:
    maryVärnamo folkhögskola allmän linje profil barn och ungdom på gymnasiet heter det barn och fritid
    Låter kul ju folkhögskola är en bra form att gå,har själv gått 2 gånger
  • MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-08-23 11:51:15 följande:
    ja det är roligt spännande och nytt
    jaa precis
  • MariaOMarkus

AngelicaJ håller me dig,tycker hon kan testa

Svar på tråden Unga som längtar efter barn