Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

MissHellen skrev 2007-09-10 16:51:04 följande:
    Heeej tjejer Vad har ni för er då?Mary, Snart kommer värsta jobb erbjudandet till dej, Jag lovar När ska du ha mens då? Men är de inte från att man har ÄL o 14 dagar efter de man får mens, eller är jag helt fel ute? Tycker att jag sätt de nån stans, men är inte alls säker..Liiv, GRATTIS till jobbet
    joo du har helt rätt.. jaa jag hoppas på ett smaskit jobb erbjudande snart haha
    Längtar efter en liten med sambon
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-11 15:15:42 följande:
    Självklart allt bra?
    Nej..jag r fruktansvärt äckligt uttråkad..inte orkat göra nåt idag..å sambon kommer inte hem direkt efter skolan.BLÄÄÄÄÄ Skrikandes jag vill ha nåt å göra om dagarna å det är dyrt å gå på eftermiddagskurs

hur är det sj?
  • MariaOMarkus

MissH va kul att du trivs och att du lärt känna nya vänner blir glad för din skull..

neej har inte alls många vänner är,och mina barndomsvänner som oxå bor här uppe nu har fullt upp i skolan vill träffa nya vänner men så svårt då jag bara söker jobb..så nu ska jag kolla på nån eftermiddagskurs så man träffar lite folk

• MariaOMarkus

MissH - jaa precis..joo nåt hittar man ju..men de kostar om jag inte ska gå på komvux..men får smöra lite för mammsen så ska de nog gå..för jag MÅSTE göra nåt,jag kommer avlida här hemma annars hahah :P

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-11 16:36:53 följande:
    Klart att mammsen ställer upp Vet hur jobbigt de är o bara "gå" hela dagarna, man kan bli helt knäckt. När jag hade de jobbigast, var min höjdpunkt på dan o åka o handla o bara se folk, hur sjukt är derå?
    hahaha dte är ju samma här.. nej usch..idag ska jag söka lite jobb sen ska jag gå ut och bara gloo på folk :P vill köpa smink så får väl ta mig kragen å göra de

Lovelyy- med mig är de bra
  • MariaOMarkus

Tjejer..jag ska lämna min sambo..jag orkar inte mer

• MariaOMarkus

ååh ja...hafy bråk hela natten och nu säger jag stopp..detta tär på mig psykiskt och igår fick jag en panikattack som fortfarande sitter i..

ska träffa en kompis snart..så ska få prata av mig..men just nu vill jag bara gråta..är trist och l'ämna nån man tycker om men jag kan inmte fortsätta detta..

Lovelyy - tror inte jag är inne vid 10 tiden då sambon är hemma så kan inte prata om detta..men jag kommer vara inne imon eftermiddag(kväll då är jag hemma hos päronen i småland och kan äntligen slappna av och få vara mig själv..guu va jag längtar..

GråterSkrikandes

• MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-09-16 16:10:35 följande:
    hej alla hoppas ni mår bra
    Med mig är det Okej..med dig då?
  • MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-09-16 20:08:21 följande:
    miss mary vad bra tack för du fråga..jo då det känns faktiskt ovanligt lätt ja följer mina drömmar med körkortet och det brinner i knogarna ja gör allt för att kunna ta det hehe hur lång tid de tar vet jag inte...men hoppas lyckas, innan ja får barn, så ja har ett körkort och så och sedan skolan sedan förhopnings vis jobb efter utbildningen hur e det övrigt då?
    Håller tummarna att du tar ditt körkort nu så slipper du tänka på de sen när du har bebis å ta hand om..Hur går det med de,kör ni bara på ?..

för min del är det sådär just nu..lämnade ju sambon men tror de kommer bli så att vi blir tillsammans igen..han ska ta hjälp med hans problem och då kommer de funka..
    Annars så är jag hos päronen nu,tar de lungt och tänker över mitt liv och sådär..
  • MariaOMarkus

Skrattigtjej - ja men cd skiva är ju oxå bra..jag har oxå en från föra året skulle jag tro.. sen får du köra med nån som har bil så kan de hjälpa dig..ni kan hitta en stir plats där ni kan köra runt ju..så gjorde jag med mamma å pappa

jaa då vet du hur jag känner de,känns riktigt jobbit men vi kommer lösa de om vi båda hjälps åt å jag hoppas de löser sig för dig oxå

VAA?!?!,sa din BM att du är steril ? å hon vet de hur då? tester? gissning? kan du inte byta BM ? och få ett andra utlåtande lr va d heter..

stora kramar till dig med

Svar på tråden Unga som längtar efter barn