Jysk
Var på Jysk i Kristianstad den 6 juni. Klockan 15:00 pratade vi med en tjej och sa att vi ville ha 3 stycken positionsstolar. Hon hjälpte oss med vilka som fanns hemma och då frågade vi om vi kunde få hjälp med att välja ut dynor då vi behövde allt nu. Fick där också hjälp. Plockade på oss solstol och dyna till den
också. Väl framme i kassan så när vi kommer fram står där en annan tjej. Vi säger att vi lagt undan 3 stycken ositionsstolar och hon säger att det tänker jag inte plocka fram för klockan är nu 15:30. Det har vi inte tid med. Känns lite fånigt. Vi handlade för 2200 kr och nu lämnade vi tillbaka allt vid kassan
på grund av den dåliga servicen. Jag menar har man det hemma och har det långt in någonstans då får man väl hjälpa till så gott det går. Går tillbaka till första tjejen och talar om att vi fick ju inte våra stolar och hon svarar då, ni sa ju inte att ni skulle ha dem med er... Nähä, varför tror du att vi bad dig om hjälp med dynor och sa att vi behöver dem nu.
Riktigt dålig service. 4 stycken före oss i kön och ingen fick den hjälp de behövde. Det var hela tiden något de inte orkade plocka fram förrän på torsdag eller "vi vet inte när det kommer in" "det kommer väl". Vad är det för svar? De skrev upp några som de skulle höra av sig till men lika mycket folk lämnade ju
kvar sakerna. Det är inte svaren man vill ha som kund om tex en bokhylla. Jag vet inte när den kommer eller om den kommer, den kommer väl... hur stor är chansen att man kommer tillbaka och handlar där?
Skickade ett mail till kundtjänsten den 11 juni och får till svar att vi ska bli kontaktade av dem... än idag har vi inte blivit det.
Gissa om vi ska gå till Jysk mer...