Det är det inte min svärmor jag ogillar mest utan Marks syster som för 3 år sedan skrev ett fruktansvärt elakt mail till honom om hur illa hon tyckte om mig, jag var egotrippad, tyckte varken om djur eller barn och hade till skillnad från hans ex ett hjärta av sten...naturligtvis stod han på min sida, annars skulle vi inte levt ihop idag, men hans mamma tog systerns parti.
Vad jag kan lista ut är detta för att hon kanske inte egentligen tyckte att jag var så hemsk utanför att systern annars skulle sett till att hon inte fick träffa sina barnbarn...
Mark och hans familj hade ingen kontakt med varandra efter det men när Fia låg i magen tog jag!!!! steget att berätta för hans mamma att hon skulle bli farmor men problemet kvarstår fortfarande, vi har inte pratat ut om detta och varje gång vi ses så är vi båda spända som fiolsträngar och efter en insident då hon fräste åt mig att jag minsann inte var den första kvinnan som fick barn så skyr jag henne som pesten.
Däremot har jag sagt till Mark att så fort Fia inte ammar så kommer deras kontakt att få ske utan mig.
Dilemmat är ju att Mark inte gillar min mamma heller men som jag försökt förklara....min mamma gillar faktiskt Mark medans hans mamma avskyr mig...