Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

meh: jag har ingenaning.. men gissar på pojke..

Nån som vill gissa på min??

• lill linda 82

Pyret82: ja men det e ju skoj att drömma om det ialf... för oss som inte vågar kolla vad som gömmer sig därinne..

• lill linda 82

triump: då är vi 2 som tror det.. min sambo gissar fortfarande på en kille..

• lill linda 82

Gomorron!
    Ännu en natt utan bra sömn, tog en promis igår o handlade mat på em, skulle jag aldrig gjort, snacka om att foglossningen drivit mig till vansinne inatt. Trodde att det var nån typ av ischias igårnatt, men inatt kände jag att det var dom 2 fogarna baksom ömmade nåt så fruktanvärt igen. Hade ju hoppats att det "gått över" men inte då... nu är det på G tillbaka igen.
    Vänt o vridit mig i sängen hela natten, försökt palla upp med kuddar...varvat med att upp o röra på mig..*gäsp o suck*

• lill linda 82

Grattis grattis lilaki..!

Pyret: Jag har varit hemma sedan 17/12, så jag har "ledigt" redan nu. Är sjukskriven fram till bf datumet. Men sen om jag går över tiden vet jag inte hur det blir...antagligen fp.

Prillan: Jo visst är det mysigt när det är stök i magen?? I lagom mängd..
    Igår bökade mini så hårt o intensivt hela dagen att jag blev irriterad o "skällde" på magen (eller rättare sagt höjde rösten, o sa till mini att lugna ner sig)...Man skäms ju nästan idag över det. Min sambo tittade på mig som om jag hade fått hjärnsläpp eller nåt...
    Gör ju så otroligt ont när h*n kör ut fötterna under revbenen, kör revbens-vals o sedan trycker ut foten hårt utåt mot magen o drar foten nedåt mot ljumsken/blygbenet.. AJAJAJ!

• lill linda 82

meh: jo jag såg det, ja det vore ju skoj att fika lite.. Kan ju höras av imorgon på förmiddan så kan jag åka in me dig. Skulle ändå vart på h&m o kikat efter ett par nya mammabyxor så jag kan göra det samtidigt som jag fikar.

Appråpå förvärkar så har jag haft ett par stycken idag...känns mer nu än vad de gjorde runt 20:de veckan..starkare på nåt vis, men försvinner då jag lägger mig ner o vilar.

• lill linda 82

69 dagar kvar för min del.. Börjar bli verkigenhet nu att man snart ska ha en bäbis i famnen!

meh: Japp, det låter bra det. Inga problem med hundhår, är inte allergisk mot nåt, har ju själv 2 kissemissar.

• lill linda 82

Meh: Tjejjerna på jobbet ringde nu o tjatade på att jag skulle dit o hälsa på lillkillen jag jobbar med. Har inte varit där på en månad.. *skäms* Så jag åker dit o sen försöker ta mig ner till stan kl13 eller strax efter.

• lill linda 82

meh: fastnade på altanen på jobbet, snacka om skönt det va i solen, dom har inglasad altan där som man kan öppna upp, vindstilla o skönt!
    får hänga på nästa gång o fika istället..

• lill linda 82

Hehe jag läste nästan igenom båda innan jag förstod att det stod samma på båda meddelandena.. *tokskrattar* Tror inte min hjärna vaknat riktigt idag. Enda jag tänkte var... Oj vad Triump hade mkt att skriva såhär på morgonen..

Sv foton e så snyggt...jag o min sambo tänkte ta några vi oxå, fast här hemma då. Barnrummet står ju nästan tomt så det är perfa där o ta foton, är ju bara att koppla upp bra belysning. O sen sitta o trixa med bilderna i photoshop. Så blir det nääästan som om en fotograf tagit dom..

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D