*Välkommen hit! :-D
Bonanza: Tycker jag känner igen det där jag med... Skulle nog tro att det är bäbisen som kommer åt nån nerv.
Bonanza: Tycker jag känner igen det där jag med... Skulle nog tro att det är bäbisen som kommer åt nån nerv.
Gomorron!
Tycker det är så otroligt starkt av er att orka jobba fulltid ännu, jag skulle inte klara en dag på mitt jobb! Ångrar nästan att jag inte böt jobb ändå innan jag blev gravid, som det var tänkt, då hade jag garanterat kunnat jobba längre...men men.. Det blir ju ialf lägligt att söka nytt till nästa sommar, finns ju chans att få riktigt shyssta vik. då o visa vad man går för..
Funderar på om inte min mini lagt sig neråt oxå, känner likom inte igen rörelserna den har längre...dom va inte alls såhär i början på förra veckan. Men iofs e det ju trångt för de små nu.
Har precis sovit middag.... varför är det alltid så att telefonen ringer JÄMT då man somnat?? *kinkar lite*
ickelpicka: sluta prata choklad nu... jag har ingen hemma!!
A lie: *skrattar lite* typiskt att ta fel dag...men lite skoj var det väl att shoppa lite istället..
ickelpicka: nee... får nog snällt vänta tills sambon kommer hem från sundsvall ikväll..
substance: Skönt för dig, passa på nu att vila ordentligt!
Fick förresten spjälsängen, skötbordet o de andra bäbissakerna jag shoppat idag....snacka om att det kliar i fingrarna att sätta ihop dom, men vi ska måla dom först så jag får vänta till i helgen.
Håller på att färga håret nu....ska bli skoj o se vad det blir av den här färgen. Förra månaden skulle jag färga det mörkbrunt, men det blev mörkrött...! Antar att det är graviditeten som för att det missfärgar sig lite. Men den här gången får jag skylla på frissan om det blir fel, för det va hon som sålde färgen till mig..
Gomorron tjejjer!
Har faktist inte heller börjat fundera på förlossningen. Det enda som kommer upp i mitt huvud då o då är att nåt sååå litet kan bli så stort o ska dessutom ut ur det heligaste på en kvinnokropp...Lite skrämmande tanke tycker jag.
Triump: Är olika men har du ingen journal hemma där all info skrivs? Vissa mc skriver allt i dator o för journal där, o jag tex har min journal hemma, får ta med den på alla läkar/bm besök.
Det enda jag vet är att jag Absolut inte ska ta bäbisfoto direkt efter förlossningen utan vänta 1 vecka eller 2. Min kompis tog foto bara 2 timmar efter hon fött o hon såg hemsk ut. Näsan o läpparna såg ut so dom skulle spricka på henne. Som om hon gjort plastikjobb på dom..
O likblek som ett lakan.
Ska på första föräldragruppträffen idag.. Lite smått nervis faktist. Hoppas verkligen inte att det är nåt i stil med att skicka runt en trumma o säga
"-Hej jag heter Linda, vad heter du?".. då dör jag..
Jajjemen, skriver sen i em/kväll..
Skulle förresten sätta ihop spjälsängen igår kväll... o det visade sig att ena benet på kortsidan va av...så nu måste vi vänta tills IKEA skickat en ny kortsida... Less man blir på dessa transport-gubbar, som inte kan vara rädd om sakerna!
Prillan: Jag läcker oxå...känner mig som en ko vissa dagar..