*Välkommen hit! :-D
Bor i Eskilstuna (kommer dock från Roslagen - Norrtälje - från början) och planerar att föda här på Mälarsjukhuset...
Bor i Eskilstuna (kommer dock från Roslagen - Norrtälje - från början) och planerar att föda här på Mälarsjukhuset...
KOmmer inte heller att bry mig om att söka om bifall från CSN då det inte heller i mitt fall rör sig om så många kronors sänkning. dessutom har maken uppskov på sitt CSN helt och hållet i tte år eftersom han gått på stipendium och det syns verkligen massor i hans ränta
saharsa; skönt att höra, vore väl nästan konstigt om den hunnit fixera sig så snabbt, men det är säkert på väg ska du se
lill linda; Väger redan betydligt mer än min man någonsin gjort
Har märkt av vattenansamlingen först nu i v36 (efter 35 fulla veckor) Och har hört jättemånga som sagt att det kommit just då för dem.. så det är nog ganska vanligt att man har det på slutet...
Mossa; Phu, skönt att höra.. men trist att det ska behövas massa bråk för saker som eg är självklara...
lill linda; Cool badbild
Nej bäst att hålla dem för sig själv...
Nu ringde maken, äntligen får jag åka hem och demolera skötbord
Mossa; förstår om du är irriterad.. vet hur mycket jobb som ligger bakom de där kläderna då syrran (veladis här på FL om någon är nyfiken) är "medeltidare"
Nu är skötbordet demolerat och klart, passade finfint ovanför gästtoan så både jag och maken är helnöjda... kostade oss en såg för 170:- som hade massa olika blad till sig, så den ska nog kunna hänga med ett tag till
börnen; fy det där lät inte kul.. Hoppas verkligen inte du ska behöva vänta på mini länge till och gå och ha ont.. verkar ju som du är klar... så då kan h*n väl titta ut eller??
Här har det boats hela em... fixat ett skynke som sitter runt skötbordet och döljer toan, och så klätt in det av den fula blå skötbädden som kommer att synas under den dyna vi ska lägga på... Sydde av en gammal barngardin och det blev lite mkt mönster.. men är i varjefall samma... Äh.. ni får se sedan då jag är klar med bädden och förvaringsfickorna som ska hänga över också... Blir nog dock enfärgat???
*kram*