• A lie

*Välkommen hit! :-D

Börnen: har fått för mig att det är en pojk- men jag har gissat förr, därför jag inte gissade igen...

• A lie

lill linda; texas har velat lega med huvudet på megen hela graviditeten, ville han aldrig för.. så visst märker de alltid...

• A lie

Oj, lillinda, då verkar det ju verkligen som magen rört sig nedåt, jag tycker min sjunkit, märk med på naveln, men den är säkert 5cm om inte mer över höftbenen...

ursul; låter betydligt trevligare med en snopp än en tredje hand, så vi får väl hålla tummarna för det, eller ja att det inte var det sistnämda i varjefall..

• A lie

meh; jag har känt så till och från sedan februari. Kommit på att det hänger lite samman med halsbrännan för mig. men framförallt så har jag inget sug efter mat, jättedålig fantasi på vad vi ska äta etc.. meken tyckte det var kul en stund, men nu tycker han jag borde ha lite ideér någon gång...

-nä, vattengympan nästa...

• A lie

Vilket j-la strulande med faderskapsbevis etc. Är de inte sura så kan man inte komma då, eller måste komplettera med uppgifter hit och dit... Tänk att allt alltid ska vara så byråkratiskt... - glad att jag är gift

• A lie

Här är ännu en som gått om maken och ligger i viktklassen över honom i boxning om jag vore man... Upptäckte det häromdagen (Viktklassen, gick annars om honom för nästan 2 månader sedan...) och blev ett himla liv just om detta, så lite kul att din kille tänker i samma banor Limpis... Hobbyboxas han bara eller är det mer än så?? (lite nyfiken då min man är jätteintresserad och har superkoll på alla proffs och de i toppen av amatörerna... - skriver boxning för Fighter osv).

Lena A: Som jag fattat det på min Bm så betyder fixerad att barnet inte kommer att vända sig mer, och ruckbart att det är så gott som fixerat, men har hört om någon vars barn vänt sig trots att det varit fixerat.. kanhända är det olika vad BM klassar som vad? Någon här på FL skrev att om barnet är fixerat kan det ta upp huvudet och vrida sig runt sin axel, enligt min Bm är barnet inte fixerat om det gör det, utan när det är fixerat så kan det vrida sig runt, men tar inte upp huvudet för det... Blev du ngt klokare? inte jag...

• A lie

Kikar förbi och läser om era upptåg

***kramar till dem som känner sig deppiga***

Jättekul att se att Nessie hittat ut från huddinge - ta hand om dig

Orkar inte kommentera mer just nu pga depp... (Problem med svärföräldrarna som inte kan hålla sig nyktra...)

• A lie

god förmiddag, ja här var det lungt... Är alla lika trötta som jag eller??? har nyss pallrat mig ur sängen och det är verkligen inte vanligt att jag kommer upp så här sent... men... å andra sidan så är jag inte helt frisk heller... mådde jätteilla natten till igår och igår + i nett har det varit springa på toa hela tiden och nästintill omöjligt att äta något... Nu har jag i varjefall ätit en tallrik yoghurt som jag hoppas stannar... Tyckte så synd om maken igår då det enda jag ville ha var jordgubbsmilkshake och han åkte till mcdonalds för min skull... Fick väl behålla den 3min... men den var len i halsen i varjefall... bebben lever i varjefall om i magen, så verkar inte som h*n lider av mammas sjukdom?? mer än att det måste vara j-kligt svårt att sova så som mina tarmar låter...

Nä.. allihop ha nu en toppenlördag och har ni sol och kan gå ut - njut
    ***kram***

• A lie

Missisola; tack... 1/2h sedan frukost så det verkar lite bättre idag...

• A lie

Vad är det jag läser om snö i Ö-sund.. Hallå det är maj om mindre än en månad är det sommar...

Känner mig mycket bättre nu - tack för alla kryapåkramar maken köpte en stor jordgubbsshake på McD till mig och den har jag fått behålla Ska väl våga mig på att äta lite riktig mat ikväll... Så hoppas jag vara frisk nog att åka och träffa släkten i morgon...

saharsa; Trevligt det lät med bio... Här var det länge sedan.. hos maken väntas och längtas det till 19 maj då blir det nya starvars... Ser också fram mot den.. men kanske inte lika uppspelt som han Skulle gärna gå och se en annan film innan.. bäst att passa på nu, sedan vet man ju inte när man får tid

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D