Rundafrida; jag förstår dig presis, fast en som man vet vem som haft osv hade nog varit OK, men vill veta att den typ inte är rostig innifrån eller att de kört jättetunga saker i så tyget eller chasssit håller på att braka ihop...
Idag har vi faktisktbeställt barnvagn, blev som jag skrev förut en emmaljunga crossway, och maken fick igenom sin färgfavvorit - rosso. Tycker också den är snygg, men lite orlig för att tillbehör och barnkäder skall skära sig, eller att det blir för mycket färger... Men gillar som sagt var färgen
Så gjorde jag ju den fina tabben igår att åka till Stockholm med mina bilnycklar i handväskan OCH makens (låste bilen åt honom då han tog alla fyra kassar efter att vi handlat dagen innan) i jackfickan... han var inte så glad på mig, så det dåliga samvetet gjorde att jag gav med mig i vagnfärgvalet. 5550:- fick vi som pris inkl skötväska, hårdlift och service efter 3mån, tycker det var helt OK, 500:- billigare än den andra affären här i stan. Får den ganska snart om vi vill, men hade vi valt platina som också var med på favvolistan hade det kunnat bli tajt om tid, ett tips om någon tänkt beställa den färgen - tydligen populär...
ucka: äntligen!!! ALLA skrattar åt mig då jag säger att jag inte vill ha spjälsäng, tycker det känns som ett fängelse. Här blir det vagga först och sedan en växasäng om jag får bestämma. vaggan är den jag hade som liten och växasängen blir ev den som "farmor" (bebisens) hade som liten, ska kolla hur den ser ut...