• A lie

*Välkommen hit! :-D

Liten.. vill osså veta.. är osams med JIm just nu för att han inte kommer med på föräldrautbildningen om 15min för att det ska handla om smärtlindring och sånt är ju läskigt.. Men vill ju att han ska höra alternativ mm är ju inte bara massa nålar... Och så skulle hon prata om mannens roll under förlossningen.. Suck!!

• A lie

Så tillbaka från föräldrakursen. hade gärna provat profylax, men vi fick det bara på ett papper, bad henne förklara/visa men hon bara pratade bort det med att det kommer naturligt... Olika ställningar i saccosäckar fick vi däremot testa - fnittrigt...

vonkis; jag skulle gå upp och skriva på så har man det gjort även om pappren nte kan bli klara så behöver ni inte försöka få en tid just i semestertiderna...

• A lie

God förmiddag. Sitter här och lyssnar till stöket i trappuppgången då grannarna flyttar... VILL OCKSÅ FLYTTA TILL HUS (Inte för att jag vet vart de flyttar men...) Här är en till med öm högersida, är tydligen vanligast att bebisen ligger på vänstra sidan och sparkar på den högra... annars är det inte så mycket sparkar längre, mest boffande, men man känner verkligen allt nu, ibland som bar är små fingrar som far över nedre delen av magen och ofta är det vassa små armbågar som bökar nere till vänster...

• A lie

God förmiddag
    Hörde på radion att det var en tråkig väderprognos för dagen med mulet och regn.. va?? Här har vi +14 och sol, lite tunna moln, men inget man lider av Hade absolut ingen lust att gå in från häst och hundpromenaden i morse.. men mina fogar klagade lite och ska jag orka kursa hunden i kväll så...

Missisola: tack - nu vet jag presis vad jag ska säga till maken då han stiger ur duschen, lovade komma på mat till i kväll... han älskar hasselbackspotatis så...

*kramar till alla*

• A lie

Lillinda: här känns det också att bebis fixerar sig, men inte alls så farligt som du beskrev det.. men det räcker och blir över ändå... Bara att hålla tummarna för att din bebis snart fixerat sig färdigt och att det sedan blir lungt tills det verkligen är dax för den att komma ut...

• A lie

Signatur, vad var det i din box?? har hörst flera som fått massa kul som haklappar mm.. och är sur på mig själv för att jag hämtade ut min box redan i mars... Vill ju också ha de nya sakerna...

• A lie

Amine: AVUNDSJUK... vill också.. Hm.. bara att hoppas att bebis inte kommer mitt i flytten då, men i så fall löser det sig nog ändå??

Bonanza: Här har du en till som inte tänker röra mig ur fläcken...

Skulle eg kursa med hunden nu, men efter att ha sovit hela em och bara gråtigt då maken kommit in och försökt väcka mig (så trött att jag inte orkat tänka på att göra mat etc) så kändes det bäst att stnna hemma... Betydligt piggare efter att ha hälsat på McDonalds blev jag i varjefall.. Så Hasselbackspotatisen får nog vänta tills i morgon... Fattar inte att man kan vara pigg och glad ena stunden för att nästa bryta ihop totalt av trötthet...

• A lie

Signatur.. ARG.. fick inte alls så mycket.. Blöjorna, tvättservetterna, amningsinlägg och nallen.. sedan var det bröstvårdskräm, vilken saknades i min kartong.. hade också velat ha haklappen, nappen, tandborsten och reflexen... (tidning och rekla var förståss osså med)

• A lie

Godmorgon, vilken aktivitet här varit på morgonkvisten.. sitter och laddar för att köra igång med jobb.. ks jabba halvdag idag hade jag tänkt och seedan gå på vattengympa i em Bästa med hela gympan är sista minuterna då man går ner i den varma bassängen och bara slappnar av och flyter med hjälp av nackkudde och flytgrej i knävecken.. det om något kan rekomenderas om man går till en simhall.. bara slappna av tex i bubbelpoolen??? lite liten att flyta i men...

• A lie

Blä, bristningar är inget skoj.. har en massa gamla sedan tonårstiden, men inga nya ÄNNU...

LillLinda.. Tänk vad djuren märker.. min hund har varit helskum senaste veckan speciellt då bebisen är vaken, svansar efter mig överallt, får inte ens gå på toa ifred och så ska han jucka och ha sig, vilket han aldrig försöker med annars.. suck...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D