Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

triump: jupp, både händerna o fötterna är rejält svällda. Kan knappt börja handlederna. Har oxå känt att det sticks i dom...precis som att dom är på G att domna bort, är dessutom skakig om dom jämt. Antar att bm inte kommer gilla då jag säger det nästa träff, kan tydligen vara nåt med sköldkörteln för min del (?!)

• lill linda 82

Hehe jag är tydligen inte ensam om det.... jag tappar saker hela tiden, o sölar mat på mig jämt då jag äter (fläckar fulla magen), och när jag äter så sprätter alltid sakerna ur tallriken på golvet vilket oftast katterna är superglada över..
    Börjar tro att jag gått tillbaka till 5-års stadiet igen..
    Jobbigt när allt bara sprätter ur händerna..o när jag dricker börjar jag alltid hälla innan glaset eller flaskan närmat sig munnen...!

• lill linda 82

Jag o min sambo ska skriva på faderskapet på tisdag.

• lill linda 82

triump: jupp, min sambo ringde o bokade tid imorse... han trodde att vi skulle dit idag, oanmälda! Trodde han jaaah.. Men jag sa att det troligen var besökstid, vilket jag hade rätt i..

• lill linda 82

Alltså jag måste fråga er.... tycker ni att det gör ont o obehagligt då bäbis håller på att fixera sig o trycker sig neråt???
    Både fredags o igår var ett rent h*lvete för mig. Får t.om tårar i ögonen som bäbis håller på. Mensvärk, tryck neråt o bakåt, sammandragningar men kommer ofta, pang på och vissa gör ont, andra inte.. Räcker med att jag vänder mig i sängen eller ställer mig upp till stående. Gör ont på undersidan på högersidan och i blygdbenet.
    Måste ju vara normalt att man får sammandragningarna, men smärtan då bäbis trycker sig neråt är obehaglig tycker jag. Det är så intensivt!
    Var till pappa igår på kalas, han bor 20 mil härifrån så det blev en hel del sittande vilket var tur för min del. Men hemresan var inge skoj alls... kändes nästan som bäbis var på väg ut...

• lill linda 82

Ja, det är så oerhört obehagligt då man ställer sig upp, eller om man redan står o sen att det känns som att nån sticker in en kniv i underlivet på en o vrider om ett varv så man nästan känner hur blodet åker från huvudet, man slutar andas o försöker hålla sig kvar på benen, dom vill vika sig helt enkelt.
    Igår var det helt sjukt, hade sånna stick o sammandragningar från kl 16 ungefär till kl 23 på kvällen...Hugaligen! SOm tur var slutade det sen..annars hade jag åkt in på förlossningen o kollat upp det. Man blir ju orolig för att man håller på att öppna sig eller nåt, ialf jag.
    Inatt har jag bara drömt förlossningar hela natten...snacka om att det sätter fart i tankeverksamheten. (?!)

• lill linda 82

A lie och meh: hoppas jag oxå. O blir det inte bättre idag eller imorron så får jag ringa förlossningen o kolla om det verkligen är normalt att det ska vara så. Tycker att nångång får det verkligen vara nog.. Vill ju inte vara för nojjig o ringa in för minsta lilla heller...

• lill linda 82

Skönt att man inte är ensam om det...

Min foglossning känner jag inte av längre *tvi tvi*, nu har jag mer ont i höfterna då jag ligger ner och ont i fötterna då jag rör på mig. Kan ta promis på 1-2 timmar nu utan att jag känner nåt i fogarna..men däremot i fötterna. Men det skönt att slippa värken i fogarna minsann!

• lill linda 82

Ursul: ojojdå... vad är det nu på gång???

Jag har köpt hem Libero...Tänkte börja med dom o se om jag tycker dom är bra. Pampers sägs ju suga upp blötare avföring bättre. Svårt att veta i förväg vad för sorts mage barnet kommer ha..Har faktist inget mer att köpa nu till bäbis förrutom en amningsbh till mig själv..

• lill linda 82

ursul: förstår att du blir det.. Märks ju om det kommer fler tecken under kvällen/nattens gång.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D