Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Sådär håller min mini på oxå, o flyttar sig sida till sida. Fast h*n är fortfarande rörlig. Hickan har oxå blivit kraftigare, känns konstigt då man känner den i blygdbenet.. *S*

Har lagt ut nya bilder på magen nu i galleriet... fast jag vet inte om det är så stor skillnad sedan v32.. ?? Vad tycker ni?

• lill linda 82

Jo visst känner man sig dum då man blir irriterad, min sambo har börjat märka det tydligt på mig tror jag... Han säger ofta nu att jag är så duktig o ger mig en kram o mjuk klapp på huvudet då jag kommer o suckar o stånkar.

Jo kanske e det lite skillnad på magen, man ser det ju inte så tydligt själv då man har den där hela tiden..

• lill linda 82

missisola: Låter ju konstigt om hon klankar ner på dig, kanske är avis helt enkelt??
    Det där har jag tänkt på... måste ju igentligen vara lite jobbigt att man pratar förlossning o bäbis hela tiden. Men iofs är det ju det enda som rör sig i huvudet på en nu, man kan inte hjälpa det. Jag ska ge alla mina kompisar en stoor bukett blommor sen som stått ut med allt bäbistjat.

• lill linda 82

Missisola: välkommen till klubben... jag har oxå en kompis som är så. Förstår verkligen att du tycker att det är jobbigt. men jag har nått den gränsen att jag inte orkar höra på allt jobbigt negativt snack från hennes sida så hon får höra av sig om det är nåt viktigt numer...Förstår liksom inte på mig folk som bara sitter o gnäller om negativa ting utan att göra nåt åt det...Det finns ju en lösning, men oftast gör dom precis motsatsen, gör allt ännu värre.
    Det trycker ju ner alla positiva glada känslor man har som gravid att behöva höra sånt. Man kan ju intressera sig lite för andra oxå inte bara sig själv, trots att man har det jobbigt. Ialf är jag sån person om jag nångång har det jobbigt.

• lill linda 82

När jag vaknade imorse var jag så svälld om fötterna att jag knappt kunde gå, likadant fortfarande, fick inte ens på mig nåt av mina par skor jag har nyss.. Fick ta sambons då jag va ut o hämtade posten.
    Dessutom har jag sån värk i vänster sida , typ under bröstet i revbenen. Nån fler som har så???

• lill linda 82

Ja då är det ingen fara med mina revben...skönt! Man blir ju orolig då det gör så för*annat ont att man knappt kan sitta. Precis som bäbis sparkat sönder nåt av revbenen.

• lill linda 82

meh: Nope, har helt glömt bort det. Att jag inte tog upp det med anette då jag ändå va dit i måndags?? Hehe senila jag..

• lill linda 82

meh: vi är lika senila du och jag då med andra ord..

Då jag va till tandis, eum, var det i februari kanske? Jag går oxå hos en privat, lagade ett hål samtidigt, kostade drygt 1000kr om jag minns rätt. Jag fick ta bilder, men där hade dom ett jättestort skynke så det var ingen fara.. Sköterskan var otroligt noga med att informera om det och att bedövningen var ofarlig för fostret.

• lill linda 82

Weeiii.. nu är det big brother.. det måste man ju bara se idag!! Nu när klas o elita "fått ihop det"..

• lill linda 82

Lycka till Liten...håller tummarna att allt ska gå bra.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D