Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Usch vilken mensvärk jag har idag, skumt. Kanske bäbis som håller på att fixera sig eller nåt? Eller förvärkar kanske. Nyper till riktigt bra ialf...kommer i vågor o molnande.

Ingen som hört nåt från Liten?

Meh: Spännande för er..! Hoppas du kommer i en bra grupp. En av tjejjerna har jag träffat ialf, o hon är jättetrevlig!

• lill linda 82

nova76 - Känner igen det där, jag som oftast brukar skutta upp 7,00-7,30 då min sambo åker på jobbet, men både igår och idag är jag trött o hängig o sov fram till 9. Skönt att jag inte är ensam om det, så det inte är nån förlossningen eller nåt sånt på G..

• lill linda 82

meh: Ja, ett av paren bor grannar med oss, bara några radhus ifrån där vi bor. (Dom hade bf igår) Dom har vi träffat ett par gånger o fikat med o bastat, har relaxavdelning i gårdshuset här.. Har planerat in massor med barnvagnsturer i sommar med dom.. Men dom andra paren har inte intresserat sig för att umgås eller så... dom ville ju knappt öppna munnen, så det är ju upp till dom.. *s*
    Ehm.. ja du. Minns inte namnet, hon har kort rött hår och kommer från sthlm, runt 30. Bor på timmervägen. Du lär veta vem hon är då du ser henne..

• lill linda 82

molle76: troligen är det nån uppgift som inte riktigt stämmer som dom vill kolla upp, så var det för mig då jag skulle få min sjukskrivning igenom.

vonkis: har oxå elefantfötter.. jag har inga vrister längre, benen är helt raka...o jag kan inte få på mig skorna längre. Inte ens spreta med tårna.. Ser inte klok ut! Händerna ser ut som bäbishänder...knubbiga med gropar där knogarna är..

• lill linda 82

Jag ska oxå skriva en födelseplan o lägga i min mapp som jag ska ha med på förlossningen. Bm sa det sist jag va dit att vi skulle skriva en sån tillsammans nästa gång vi ses, dvs v36 (v35+0.) Jag har ju som ingen aning om hur vi vill ha det.. men jag får lyssna på hennes goda råd så fixar det sig alltid.. Svårt att veta hur man vill ha det så man aldrig gått igenom en förlossning förr.

• lill linda 82

signatur: det har jag oxå funderat på, men jag tror såhär..man kommer vara så upptagen med att andas o "gå in i själv själv" att man inte kommer märka de där nålsticken. Men däremot kommer jag nog skriva att dom inte ska vänta för länge med ryggbedövningen så att det inte blir nåt knas, att dom inte hinner eller nåt o man måste ligga o plåga sig med bara lustglas. Däremot får dom gärna prova akupunktur om dom vill. Men absolut inte kvaddlar.

• lill linda 82

Här är en till som är vaken!

Min kropp måste ju fått nåt för sig nåt konstigt, har ju varit ganska lugnt med sammandragningar ett bra tag, bara varit nån då o då. Men igår och nu på morgonen har magen tränat konstant hela tiden. Snacka om att det är mer styrka i dom nu jämnfört dom sammandragningar man hade runt v20. Hinner inte mer än ställa mig på benen så börjar det spänna o molna, men händer ingenting då jag sitter ner.

Jaja... på em idag ska jag ner på stan o hämta ut mina nya glasögon som jag beställde förra veckan.. Skoj! O sen ska jag ta o köpa ett guldhalsband som jag kan ha förlovningsringen på, känner mig så naken utan den!! O kanske inviga våren med en mjukglass... Mumma!

• lill linda 82

mowglie: ja... det är nog ganska normalt att den tränar extra mkt nu såhär mot slutet. Men det är lite läskigt när man börjar känna saker som man inte riktigt är van..Känns verkligen som att det börjar närma sig slutet..
    För mer lugn än såhär kan jag inte vara...*s* Räcker ju med att jag rullar ett halvt varv i sängen så hugger dom till som en kniv. Känner mig som en snigel då jag ska göra saker här hemma..

• lill linda 82

Flizan82: Samma här, bäbis ligger oxå neråt o är rörlig.
    Jag är fortfarande sjukskriven, varit det sen v17.. önskar att jag kunnat jobba.. hade verkligen velat det, men min arb.givare kunde inte omplacera mig.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D