• Misfits

dåliga skämt!

Här samlas de dåligaste skämten vi nånsin hört.

Skriv in de dåligaste skämten du hört/läst och inga hahaha eller andra inlägg är tillåtna det är OT sådeså

• Svar på tråden dåliga skämt!
  • Mamma Anna

ett riktigt kasst bilskämt kommer här

- hur ser man att en bil är från jamaica?
    - på reggaestreringsskylten!

• Euphoric

de e lite dataspelsnörd varning på den, eller inte så lite, massa

i väldigt många spel styr man med wsad knapparna. När det blir stressigt och man försöker säga åt sina kompisar att springa kan man ibland missa att trycka enter efter man skrivit RUN.. därav aaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwww vilket leder till att man inte rör sig ur fläcken och sedan *you have died*

Skittråkigt men kul om man spelar mycket heh

Pluppas skrev 2007-09-12 15:12:00 följande:
    nej precis! Förklara gärna
  • rödarosor

jag har hört älg historierna så iaf ...lite småroliga ;)

• mams2004

Det var en blondin som kom till frisören för att klippa sig,på huvudet bar hon hörlurar, Hon sa: Du får INTE ta av mig dessa! Frissan:Nej men det blir lättare att klippa utan.
    Blondinen: Nej du får inte !
    Frissan började klippa,det gick ganska bra en stund men när hon kom till håret vid öronen blev det svårt.
    "Varför kan jag inte ta av de här,bara för en stund" Tänkte frissan. Hon lyfte bort hörlurarna och började klippa,efter några minuter föll blondinen död ner på golvet!

Frissan tog upp hörlurarna och lyssnade
    "Andas IN ,Andas UT ,andas IN,andas UT ...

• Miss Love
    Boothwalker skrev 2007-09-12 02:12:59 följande:
    Men om de är en myra, en elefant och en mygga så är de ju tre...Miss Love skrev 2007-09-11 23:33:53 följande:
    skrev fel skulle vara bara en myra och en elefant ingen mygga....
  • biet

va får man om man korsar en sköldpadda och en åsna???
    en norrman med hjälm!

nämn ett skaldjur! apa ha ha ha

• Pluppas
    biet skrev 2007-09-12 17:09:09 följande:
    va får man om man korsar en sköldpadda och en åsna???en norrman med hjälm!nämn ett skaldjur! apa ha ha ha
    haha eh va? apa?
  • Ciliaja

Nej, fan va dumt hahaha

mams2004 skrev 2007-09-12 15:49:00 följande:
    Det var en blondin som kom till frisören för att klippa sig,på huvudet bar hon hörlurar, Hon sa: Du får INTE ta av mig dessa! Frissan:Nej men det blir lättare att klippa utan. Blondinen: Nej du får inte !Frissan började klippa,det gick ganska bra en stund men när hon kom till håret vid öronen blev det svårt."Varför kan jag inte ta av de här,bara för en stund" Tänkte frissan. Hon lyfte bort hörlurarna och började klippa,efter några minuter föll blondinen död ner på golvet!Frissan tog upp hörlurarna och lyssnade"Andas IN ,Andas UT ,andas IN,andas UT ...
Svar på tråden dåliga skämt!