• Misfits

dåliga skämt!

Här samlas de dåligaste skämten vi nånsin hört.

Skriv in de dåligaste skämten du hört/läst och inga hahaha eller andra inlägg är tillåtna det är OT sådeså

• Svar på tråden dåliga skämt!
  • Maomao

Har du hört att Helge blivit rånad?
    -Va? Vilket helgerån!

Vad sa mannen när han gick in i baren?
    -AJ!

Varför kan inte Lisa cykla?
    -Därför att Lisa är en katt.

VArför har Kalle en linjal med sig i sängen?
    -Han vill se hur länge han sover.

• Euphoric

Ååååh... gamla pekka skämt som man garva åt när man va liten

På finlandssvenska

Pekka va ute å cykla. Vägen svängde, inte fan gjorde pekka det

• Dhana
    Euphoric skrev 2007-09-13 10:58:29 följande:
    Ååååh... gamla pekka skämt som man garva åt när man va litenPå finlandssvenskaPekka va ute å cykla. Vägen svängde, inte fan gjorde pekka det
    klassiker... Skrattande
  • Mornie Alantie

Två ganska långa blondinskämt:

-----------------------------------------------------------

Lisa kom hem från skolan en dag och ropade till sim mamma:
    "Mamma, mamma, idag lärde vi oss om alfabetet. De andra barnen kunde till D men jag kunde ända till F!"

Mamman säger att det är bra och Lisa säger, "Det är för att jag är blond."

Nästa dag kommer lisa hem och ropar:
    "Mamma, mamma, idag lärde vi oss räkna. De andra barnen kunde räkna till 10, jag kunde ända till 20!"

Den tredje dagen ropar Lisa:
    "Mamma, mamma, idag efter gympan såg jag att alla de andra barnen är helt platta, jag har stora C-kupor."

Mamman säger då, "Nej lisa, det är för att du är 24..."

------------------------------------------------------------

En blondin skulle flyga till New York. Hon hade economy-biljett men satte sig i business class. En flygvärdinna ber henne att flytta på sig. Blondinen svarar, "Jag är ung, jag är snygg, jag är blond. Jag sitter var jag vill." Nästa flygvärdinna försöker, och sen nästa. Alla får samma svar, "Jag är ung, jag är snygg, jag är blond. Jag sitter var jag vill." Till slut ger flyvärdinnorna upp och hämtar kaptenen. Han får också samma svar, "Jag är ung, jag är snygg, jag är blond. Jag sitter var jag vill."

Tillslut kommer förste-piloten ut. Han går fram till blondinen och viskar något. Hon reser sig omedelbart och går till rätt plats. De andra frågar piloten hur han lyckades.

"Enkelt," säger han, "jag sa bara att den här delen av planet går inte till New York."

• Tussan05

Två män satt på resturang.
    Kyparn kommer fram och frågar "E ni glada?"
    "Ja det är klart vi är glada" svarar den ene.
    "E ni glada?" frågar kyparn igen.
    "Men det är klart vi är galda", svarar den ander.
    "E ni glada?" frågar han igen.
    "Det var ett jävla tjat om att vi är glada! Vad är dagens?" fräser en av mänen.
    "En ägglaada" svarar kyparn.

Han svalde en stol, satt i halsen.
    Han svalde en tumstock, blev mätt.
    Han svalde en lampa, lös i magen.
    Han svalde en Icakasse, sket på'se.

• Ida 84
    Tussan05 skrev 2007-09-13 11:23:15 följande:
    Två män satt på resturang. Kyparn kommer fram och frågar "E ni glada?""Ja det är klart vi är glada" svarar den ene."E ni glada?" frågar kyparn igen."Men det är klart vi är galda", svarar den ander."E ni glada?" frågar han igen."Det var ett jävla tjat om att vi är glada! Vad är dagens?" fräser en av mänen."En ägglaada" svarar kyparn.__________________________________________Han svalde en stol, satt i halsen.Han svalde en tumstock, blev mätt.Han svalde en lampa, lös i magen.Han svalde en Icakasse, sket på'se.
    Nu kom jag ju till att tänka på alla katt-skämt...

Katt åt Susanne Lanefäldt, fick knip i magen
    katt åt ballong, var blåst
    Katt åt bil, blev jaguar
    Katt åt elskåp, blev proppmätt
    osv... Fler finns här: www.skrattnet.se/kategorier/skamt.php&sub=6&id=64
  • Misfits

Vill ni ha riktigt dåliga skämt så köp böckerna: Dont smell the baloons och Slow down the fart!

Alltså eg inte skämt utan mest dumma nordbor som försöker sig på engelska. Jag har sällan skrattat så mycket.

• Euphoric

Pekka va ensam. Han köpte kalles kaviar och klämde å klämde, men inte fan kom de ut nån kalle.

• Tussan05

Elektrikerns favoritkrydda: kanel.

Ett svenskt par satt och åt frukost på restaurang ihop med ett engelskt och ett ameriknskt par. Den engelska herren ville flirta lite med sin dam och säger "can you pas me the sugar, sugar". Den amerikanske herren vill ju sajla lite han också så han säger till sin dam "can you pas me the honey, honey". Självklart ill den svenske mannen inte vara sämre själv så han säger till sin dam "skicka mjölken, kossa!"

Svar på tråden dåliga skämt!