• HugOlle

Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)

Mammor och pappor med BF i november 2007!

Tänkte det redan nu kunde vara kul att träffas på en fika medan vi har magarna i vädret, och sen kanske fortsätta att träffas under föräldraledigheten.

En liten fikalista helt enkelt:

Signatur        Bor                  BF         Detta är barn nr     
    Hugos mum    Bandhagen        10 nov        2

Lägg till ditt namn till listan....

VÄLKOMNA!!

Älskade lille rödtott. Du ska bli storebror....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-21 13:01:00:
    Fikaträffar September 2007

Plats: Teaterbaren (kulturhuset plan 2)

Lördag 1/9 kl. 14

Söndag 30/9 kl. 14
  • Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)
  • Buffa

Stjärnortröjan till Tim och Lucas.

Lucas fick även ugglortröjan.

Simon fick brandmanströjan, sköldiströjan och molntröjan.

• Waldenryd
    lillaplupp skrev 2007-08-08 16:32:32 följande:
    jag tror att det mest är vi mammor som behöver snacka av oss lite om graviditet och ha bebis mm. Särskilt vi förstföderskor. Får man bjuda med en vän som ska ha 25 dec? eller måste hon tillhöra dec-gruppen?! :)
    Jag tror det är helt okej att ta med en 25 dec.

ALLA:
    Ska vi då bestämma ett datum?
    Jag kan absolut inte den 26/8 för då jobbar jag.
    V. 28. Första barnet, en pojke! BF 071107
  • Waldenryd

Haha min sambo skulla absolut inte vilja förlja med och fika men han skulle säker kunna spatsera på satan...han är inte så intresserad av gravida kvinnor som pratar i mun på varandra.

V. 28. Första barnet, en pojke! BF 071107
  • mysan80

Hej!

Va kul med en fikatråd! Jag är relativt ny här och föjer gärna med!

Mysan80, första barnet, ålder 26, bf 27 nov, stockholm. Maria på riktigt..

Jättesnällt om någon vill lägga in mej (plus är inget jag har verkar mycket avancerat :) jag kan 26/8 (visst är det då första träffen blir? och även 1/9 som det ser ut just nu!

• HugOlle

FIKALISTA NOVEMBERFÖRÄLDRAR 2007 I STHLM 
    Signatur          Bor                     BF         Barn nr     Ålder          Namn
    Hugos mum      Bandhagen           10 Nov         2                     37            Anna
    Synthetic          Haninge               21 Nov         2                     24            Caroline
    Hs Bobbo          Järfälla                 2 Nov          1                     34            Anne
    Smissen           Järfälla                 29 Okt         4   väldigt snart 27            Jenny
    Noodle             Sollentuna             6 Dec          2                     28            Tove
    Buffa               Solna                    27 okt          4                     31            Julia
    Umbro             Södertälje             18 nov         6                     34            Ulrika
    Pilea                Hammarby Sj        18 nov         2             snart 27           Carolina 
    Waldenryd       Södertälje/Järna     7 nov          1                     23            Madde
    Skydiver          Sollentuna             30 nov        2+3                  32           Jessica
    Andrea             Hagsätra               13 nov         1                     24           Andrea?
    hammarby        Globen                  30 okt         2                     36           Veronica
    TheCrimsonIdol Handen                 8 nov          1                     26            Belinda
    Sippan 81         Upplands Väsby     2 nov          1                     26            Jannica
    Sterna              Upplands Bro         5 nov          3                     33            Anne
    lillaplupp           Kristineberg          20 nov         1                     27            Linn

Mysan80          Stockholm             27 nov         1                     26            Maria

• HugOlle
     FIKATRÄFF augusti & september 2007

Plats: Teaterbaren , Kulturhuset (plan 2) 

Söndag 26/8 kl. 14.00 (Hugos mum, Buffa, Synthetic, Noodle, Umbro, Andrea, Pilea, Sippan81, skydiver, Hs Bobbo, hammarby, TheCrimsonIdol, Mysan80)

Lördag 1/9 kl. 14.00
    (Smissen, noodle, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81, Hugos mum, Waldenryd, Hs Bobbo, TheCrimsonIdol, Sterna, lillaplupp, Mysan80)

Söndag 30/9 kl 14.00
    (Hugos mum, Waldenryd, Noodle, Umbro, Smissen, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81, Hs Bobbo, TheCrimsonIdol, Sterna, lillaplupp)
  • hammarby

Hugos mum..

Jag ska på me and i-träff hos en kompis nästa vecka..men tack för inbjudan ändå!
    Kläderna är verkligen sååå himla fina!

(¯`°?.¸ ღ ♥ Eddie 060913 och gravid igen i vecka 29. BF 30/10 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • synthetic

Psst.. ni är jätteOT Skriv om träffen i andra tråden? Som är mer allmän?

♥ Dotter 051231 - Bebis 071121 ♥
  • hammarby

Synthetic...

Muckar du eller????

(¯`°?.¸ ღ ♥ Eddie 060913 och gravid igen i vecka 29. BF 30/10 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • synthetic

*bröstar uppsig med sin Gkupa* Kom an bara!

hammarby skrev 2007-08-09 21:03:08 följande:
    Synthetic...Muckar du eller????
    ♥ Dotter 051231 - Bebis 071121 ♥
Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)