• HugOlle

Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)

Mammor och pappor med BF i november 2007!

Tänkte det redan nu kunde vara kul att träffas på en fika medan vi har magarna i vädret, och sen kanske fortsätta att träffas under föräldraledigheten.

En liten fikalista helt enkelt:

Signatur        Bor                  BF         Detta är barn nr     
    Hugos mum    Bandhagen        10 nov        2

Lägg till ditt namn till listan....

VÄLKOMNA!!

Älskade lille rödtott. Du ska bli storebror....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-21 13:01:00:
    Fikaträffar September 2007

Plats: Teaterbaren (kulturhuset plan 2)

Lördag 1/9 kl. 14

Söndag 30/9 kl. 14
  • Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)
  • lillaplupp

det låter som en bra idé med fika den 1/9 och 30/9. och vi tar bara med mammor denna gång :) som sagt när vi alla är barnlediga kna mna ju fika när som.. ska kollain hemsidan till me&i, låter intressant...

Och jag håller med om er diskussion om ålder.. man är inte äldre än vad mna gör sig till. fast mer erfarenhet har man ju...av livet!

• Hs Bobbo
    lillaplupp skrev 2007-08-10 15:26:42 följande:
    det låter som en bra idé med fika den 1/9 och 30/9. och vi tar bara med mammor denna gång :) som sagt när vi alla är barnlediga kna mna ju fika när som.. ska kollain hemsidan till me&i, låter intressant...Och jag håller med om er diskussion om ålder.. man är inte äldre än vad mna gör sig till. fast mer erfarenhet har man ju...av livet!
    ...hoppas man ännu har ork också....
  • HugOlle
    Sterna skrev 2007-08-10 14:45:48 följande:
    Hugos mum fast du, glöm aldrig bort att man aldrig är äldre än vad man gör sig :PSå dina 37år... ptju! Har själv fyllt 25 för 8e gången i år ;P
    Kyss puss... jag gillar mina 37 år... Ska jag ändra din ålder i din lista till 25 då kanske
  • lillaplupp

angående me&i...kommer du ha såna träffar i fortsättningen oxå? skulle nog vilja gå på en sån när bebisen är född...

• Sterna

Hugos mum
    Skulle besvara ditt gästboksinlägg men kan inte ;(
    Är tydligen spärrad hos dig *gråter en skvätt*

• imperia72

FIKALISTA NOVEMBERFÖRÄLDRAR 2007 I STHLM 
    Signatur          Bor                     BF         Barn nr     Ålder          Namn
    Hugos mum      Bandhagen           10 Nov         2                     37            Anna
    Synthetic          Haninge               21 Nov         2                     24            Caroline
    Hs Bobbo          Järfälla                 2 Nov          1                     34            Anne
    Smissen           Järfälla                 29 Okt         4   väldigt snart 27            Jenny
    Noodle             Sollentuna             6 Dec          2                     28            Tove
    Buffa               Solna                    27 okt          4                     31            Julia
    Umbro             Södertälje             18 nov         6                     34            Ulrika
    Pilea                Hammarby Sj        18 nov         2             snart 27           Carolina 
    Waldenryd       Södertälje/Järna     7 nov          1                     23            Madde
    Skydiver          Sollentuna             30 nov        2+3                  32           Jessica
    Andrea             Hagsätra               13 nov         1                     24           Andrea?
    hammarby        Globen                  30 okt         2                     36           Veronica
    TheCrimsonIdol Handen                 8 nov          1                     26            Belinda
    Sippan 81         Upplands Väsby     2 nov          1                     26            Jannica
    Sterna              Upplands Bro         5 nov          3                     33            Anne
    lillaplupp           Kristineberg          20 nov         1                     27            Linn
    Mysan80          Stockholm             27 nov         1                     26            Maria
    Dini                 Hammarby            13 nov         3                     23             Diana
    imperia72        Södertälje              21 nov         7                    35             Lotta 

• HugOlle

Sterna
    Jag fixar det så klart

• noodle

Hmm måste tyvärr ta bort mig från fikat 1/9, ska äntligen till Gotland då. Men nästa gång!

FIKATRÄFF augusti & september 2007

Plats: Teaterbaren , Kulturhuset (plan 2) 

Lördag 1/9 kl. 14.00
    (Smissen, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81, Hugos mum, Waldenryd, Hs Bobbo, TheCrimsonIdol, Sterna, lillaplupp, Mysan80)

Söndag 30/9 kl 14.00
    (Hugos mum, Waldenryd, Noodle, Umbro, Smissen, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81, Hs Bobbo, TheCrimsonIdol, Sterna, lillaplupp)

• hammarby

Noodle..

Då tänker inte jag heller vara med.. 

Flört

(¯`°?.¸ ღ ♥ Eddie 060913 och gravid igen i vecka 29. BF 30/10 ♥ ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)