• HugOlle

Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)

Mammor och pappor med BF i november 2007!

Tänkte det redan nu kunde vara kul att träffas på en fika medan vi har magarna i vädret, och sen kanske fortsätta att träffas under föräldraledigheten.

En liten fikalista helt enkelt:

Signatur        Bor                  BF         Detta är barn nr     
    Hugos mum    Bandhagen        10 nov        2

Lägg till ditt namn till listan....

VÄLKOMNA!!

Älskade lille rödtott. Du ska bli storebror....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-21 13:01:00:
    Fikaträffar September 2007

Plats: Teaterbaren (kulturhuset plan 2)

Lördag 1/9 kl. 14

Söndag 30/9 kl. 14
  • Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)
  • hammarby
    synthetic skrev 2007-08-09 21:03:52 följande:
    *bröstar uppsig med sin Gkupa* Kom an bara!

*försöker med sin F-kupa men inser faktum och kryper ner under stenen igen*

(¯`°?.¸ ღ ♥ Eddie 060913 och gravid igen i vecka 29. BF 30/10 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Dini

Hej!
    Jag är också intresserad av att gå med i eran "fikagrupp".

Jag heter Diana, är 23 år gammal (i september), väntar nr. 3, BF 13 November, och jag bor i Hammarby.

Lägg till mig...

Jag kan fika alla vardagar mellan 9-16, då barnen går på dagis.

• Dini

Oj, såg precis att alla fikaträffar var inbokade på helgdagar...
    Det var synd!

Men ha det trevligt allihopa!

• Sterna

Dini
    Ge inte upp hoppet, just nu är det på en helg men det lär bli vardagar i framtiden.
    Jag tex slutar jobba 6/11 och har då dagarna fri eftersom barnen går på dagis precis som dina.

• synthetic

Här är en som helst vill vardagar med med tanke på förskola mm så vi lär nog ta vardag med men alla lär inte kunna alla gånger

♥ Dotter 051231 - Dotter 071121 ♥
  • hammarby

Kan vi inte bestämma att vi ses den 1/9 och den 30/9 då?

Tycker jag iallafall..

(¯`°?.¸ ღ ♥ Eddie 060913 och gravid igen i vecka 29. BF 30/10 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • HugOlle

FIKALISTA NOVEMBERFÖRÄLDRAR 2007 I STHLM 
    Signatur          Bor                     BF         Barn nr     Ålder          Namn
    Hugos mum      Bandhagen           10 Nov         2                     37            Anna
    Synthetic          Haninge               21 Nov         2                     24            Caroline
    Hs Bobbo          Järfälla                 2 Nov          1                     34            Anne
    Smissen           Järfälla                 29 Okt         4   väldigt snart 27            Jenny
    Noodle             Sollentuna             6 Dec          2                     28            Tove
    Buffa               Solna                    27 okt          4                     31            Julia
    Umbro             Södertälje             18 nov         6                     34            Ulrika
    Pilea                Hammarby Sj        18 nov         2             snart 27           Carolina 
    Waldenryd       Södertälje/Järna     7 nov          1                     23            Madde
    Skydiver          Sollentuna             30 nov        2+3                  32           Jessica
    Andrea             Hagsätra               13 nov         1                     24           Andrea?
    hammarby        Globen                  30 okt         2                     36           Veronica
    TheCrimsonIdol Handen                 8 nov          1                     26            Belinda
    Sippan 81         Upplands Väsby     2 nov          1                     26            Jannica
    Sterna              Upplands Bro         5 nov          3                     33            Anne
    lillaplupp           Kristineberg          20 nov         1                     27            Linn
    Mysan80          Stockholm             27 nov         1                     26            Maria
    Dini                 Hammarby            13 nov         3                     23             Diana

• HugOlle
    hammarby
    Tycker vi bestämmer det.. Den 1/9 och den 30/9 då det var då det var flest deltagare. Hoppas ni förlåter ni som bara kunde den 26/8....

FIKATRÄFF augusti & september 2007

Plats: Teaterbaren , Kulturhuset (plan 2) 

Lördag 1/9 kl. 14.00
    (Smissen, noodle, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81, Hugos mum, Waldenryd, Hs Bobbo, TheCrimsonIdol, Sterna, lillaplupp, Mysan80)

Söndag 30/9 kl 14.00
    (Hugos mum, Waldenryd, Noodle, Umbro, Smissen, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81, Hs Bobbo, TheCrimsonIdol, Sterna, lillaplupp)
  • HugOlle
    Dini
    3 barn o inte ens 23 fyllda... He he då kan man säga att du började lite innan en ANNAn. Är som sagt äldst i den här gruppen. Men som Sterna sa så blir vi ju alla mammalediga förr eller senare o då kan man ju fika lite närsom...
  • Sterna

Hugos mum
    fast du, glöm aldrig bort att man aldrig är äldre än vad man gör sig :P
    Så dina 37år... ptju!

Har själv fyllt 25 för 8e gången i år ;P

Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)