• HugOlle

Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)

Mammor och pappor med BF i november 2007!

Tänkte det redan nu kunde vara kul att träffas på en fika medan vi har magarna i vädret, och sen kanske fortsätta att träffas under föräldraledigheten.

En liten fikalista helt enkelt:

Signatur        Bor                  BF         Detta är barn nr     
    Hugos mum    Bandhagen        10 nov        2

Lägg till ditt namn till listan....

VÄLKOMNA!!

Älskade lille rödtott. Du ska bli storebror....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-21 13:01:00:
    Fikaträffar September 2007

Plats: Teaterbaren (kulturhuset plan 2)

Lördag 1/9 kl. 14

Söndag 30/9 kl. 14
  • Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)
  • Waldenryd
    Hugos mum:
    Hej kan du inte sätta upp de bestämde tiderna och plats vid tilläggskommentar så man ser tiderna längst upp?
    V. 29. Första barnet, en pojke! BF 071107
  • HugOlle
    Waldenryd skrev 2007-08-21 10:30:29 följande:
    Hugos mum:Hej kan du inte sätta upp de bestämde tiderna och plats vid tilläggskommentar så man ser tiderna längst upp?
    Fixar det...
  • imperia72
    Hugos mum skrev 2007-08-19 10:16:32 följande:
    Uj va många vi har blivit. Va kul!!! He he man e äldst o ska ha sitt 2:a barn. Imperia som e 2:a e inne på sitt 7:e he he... Aningens efter... 7 barn imperia... my God!!
    Hmm jag har 3 bio och 3 bonusar, fanns ingen plats att skriva att de var bonusar, men jag räknar dem till min barnaskara med så jag ville inte skriva 3 Glad

Jag hade tur de är tonåringar så de är väldigt själv gåeende, men vi har fem tonårstjejer och det är inte sååå himmlans lätt jämmt, tusan vilket liv det kan vara på dem ibland, tur att de är så söta oftast
  • hammarby
    imperia72 skrev 2007-08-21 14:18:37 följande: vi har fem tonårstjejer och det är inte sååå himmlans lätt jämmt, tusan vilket liv det kan vara på dem ibland
    Hehe....
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Eddie 060913 och gravid igen i vecka 30. BF 30/10 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Stella07

tänkte bara höra ang träffen varför tar vi inte fiket högst upp inne eller ute det är mycket trevligare.......

• HugOlle
    Stella07 skrev 2007-08-21 19:11:56 följande:
    tänkte bara höra ang träffen varför tar vi inte fiket högst upp inne eller ute det är mycket trevligare.......
    Frågan är dock om man får plats. vi blir ju 18 pers....
  • Sterna

Hugos mum skrev 2007-08-21 21:55:27 följande:

Frågan är dock om man får plats. vi blir ju 18 pers....
    Finns lika mycket plats där uppe som två våningar ner :P
    Brukar vara lugnare där uppe men jag upplever det också som dyrare.
  • HugOlle
    Sterna skrev 2007-08-21 22:27:14 följande:
    Hugos mum skrev 2007-08-21 21:55:27 följande: Finns lika mycket plats där uppe som två våningar ner :PBrukar vara lugnare där uppe men jag upplever det också som dyrare.
    Vi kan ju köra som bokat den här gången o ändra till nästa träff. Eller vad säger ni andra?
  • hammarby

Vi kör som vi har bestämt denna gång tycker jag!

Och dom som behöver ha sina barn med tar med dom helt enkelt. Kan man inte ordna det så är det ju så, ingen behöver förklara varför och när och hur..

Ska bli kul att ses!

(¯`°?.¸ ღ ♥ Eddie 060913 och gravid igen i vecka 30. BF 30/10 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Pilea

Får se om jag kan hänga med, beror lite på vad VUL visar på tisd så jag inte börjat öppna mig eller så. Inte för att det är någon större ansträngning att fika, men ev. att ta sig dit. Ja, vi får se helt enkelt. Vill jättegärna träffa alla, men samtidigt inte riskera något.

Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)