• Morrizz

Engelska Tråden *** del 7 ***

Välkomna till vår engelska tråd här på Familjeliv (uj, det lät pretantiöst ).
    Vi har funnits ett tag här nu, vi pratar om allt möjligt som har nån slags förankring med engelsk talande personer skämtosido - vi som håller till här vet vid det här laget vad det går ut på och ni som är nya kan väl kika in i dom gamla trådarna.

Del 6: familjeliv.se/Forum-3-45/m20100129.html
    Del 5: familjeliv.se/Forum-3-45/m16860500.html
    Del 4: familjeliv.se/Forum-3-45/m13903471.html
    Del 3: familjeliv.se/Forum-3-45/m11155112.html
    Del 2: familjeliv.se/Forum-3-45/m9079466.html
    Del 1: familjeliv.se/Forum-3-45/m7253336.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-17 09:23:53:
    Det finns en lista tillhörande tråden, där man kan skriva in sig eller om man letar efter någon.
    Engelska Tråden Listan:
    familjeliv.se/Forum-3-45/m23327437.html
  • Svar på tråden Engelska Tråden *** del 7 ***
  • MRSVi

Mamasnest: Fast jag tycker egentligen att Ryanair är ok, man kommer åtminstone dit man vill på utsatt tid, o med sitt bagage... Att servicen inte är det bästa kan man väl ta, med tanke på de pengar man sparat...

• Morrizz

Samma här....dom är billiga...bokade en resa nu i oktober för knappa 500 t/r för 2 vuxna + liten så det-är-billigt!
    Fast dom kunde baka in alla dom där jäkla extra avgifterna tex när man bokar på webben så man slapp allt detta extra köande.

• Rutiga Rutan

Ryanair ska öppna en linje Skavsta - Liverpool snart, så jag läser era inlägg med intresse (jag bor i Cheshire, ca 1 tim 15 minuter från Liverpool). Har ju sett att priserna är jättestor skillnad på.

• Mamasnest

Det ska gå flyg härifrån Karlstad till London nu (eller snart). Man kanske ska fara över bara för det och se hur britterna har det?!

Trebarnsmamma på heltid
  • maccie

Mamasnest:
    Berätta mer om flygen från Karlstad. Är det Ryanair? När börjar detta? Blir det Stansted då eller?

• Morrizz

Kul! Hoppas de utökar med fler resor och att priserna blir lite mer flexibla, som det är nu verkar det bara vara fast pris t/r. Det är ju faktiskt mycket närmare för er till London än för oss Stockholmare

• Googels

Såg precis Tescos nya reklam på tv, med John McEnroe och Björn Borg(!).

Stackars Björn fick knappt en replik med, bara nåt 'Hello' i början. Undrar hur många som kommer att känna igen honom, även om hans namn är känt här i UK så vet jag inte om hans ansikte är.. men folk är kanske bättre på gamla sportkändisar än vad jag i allmänhet är

• Morrizz

Haha Googels, den var ju jätterolig

hittade den på youtube för oss stackare som inte har tillgång till brittisk reklamtv

Svar på tråden Engelska Tråden *** del 7 ***