Inlägg från: Greta 80 |Visa alla inlägg
  • Greta 80

Österbottniska tråden 10

veera vänt tills i var vintern så var i så kaalt så tå gar int i ti tvätt na eller så väntar man ut i som jag brukar å tå säger svämor liti fösiktit vill du jag skakomma tvätt fönstre åt de???? JA TACK

• Greta 80

Ja ni funderar på storleka på kläde?? Benjamin kan änny ha eller har 98 å ha var ju 4 år å Alexander har 80 ny å ha var ju snart åri.
    Vi har å flytta Alexander i samma rum som stotebror å ha börja sova hejla näätre.. föri så kunna a ju drick 2-3 mjölk per natt ..
    He ir så skööönt så skööönt å int ha ejn som döukar i sängen

Håller tumma för Millami å lillkillen

• Greta 80

JA å sommar shorts har Benjamin haft 86 på några par.. Ha har lillin proppo å ir ju int så stor i se själv

• Greta 80

Ja julklappa sku man ju nässtan behöv böri funder på fö allt var ju ti sista stund om e ir som vanligt å tå säger man att nästa år ska jag böri tidigari??? Å va gör man nej man tar allt ade sista tiin så ny säger ja igen ja ska böri i tid så int allt lämnar till sista månana

• Greta 80

Ti ir ju så om se å kring se tii i svergi å men ja vejt att min kusine ti ska no bland å ha se iställi fö ti köp fädi.
    Men he finns ju typ två olika sortes ersättning tär å så ti ir ju liti baket

• Greta 80

beibikär ti har int tutteli he ir ju nestle eler na annat som di hadd . Int ir ti lika utrusta som oss

• Greta 80

He finns ju både tutteli pulver och nan pulver men nan ir liti byrari å he sku kunna vara na runt 4-5 euro rätt me om jag har fejl men he skiljer int så mycki på fädiblanda å pulvri

• Greta 80

Jag amma döm båda till 3 måna fö tå to i slut fast jag fösöka pumpp så kom int i naa men sku ha vila amm döm länger men sinar man så sinar man ....
    Har tå efter he ged dom både pulver och fädi mest fädi ersättning.

• Greta 80

ja ja måst hald me de tussimamma så ir i no bara

Svar på tråden Österbottniska tråden 10