Österbottniska tråden 10
veera vänt tills i var vintern så var i så kaalt så tå gar int i ti tvätt na eller så väntar man ut i som jag brukar å tå säger svämor liti fösiktit vill du jag skakomma tvätt fönstre åt de???? JA TACK
veera vänt tills i var vintern så var i så kaalt så tå gar int i ti tvätt na eller så väntar man ut i som jag brukar å tå säger svämor liti fösiktit vill du jag skakomma tvätt fönstre åt de???? JA TACK
Ja ni funderar på storleka på kläde?? Benjamin kan änny ha eller har 98 å ha var ju 4 år å Alexander har 80 ny å ha var ju snart åri.
Vi har å flytta Alexander i samma rum som stotebror å ha börja sova hejla näätre.. föri så kunna a ju drick 2-3 mjölk per natt ..
He ir så skööönt så skööönt å int ha ejn som döukar i sängen
Håller tumma för Millami å lillkillen
JA å sommar shorts har Benjamin haft 86 på några par.. Ha har lillin proppo å ir ju int så stor i se själv
Ja julklappa sku man ju nässtan behöv böri funder på fö allt var ju ti sista stund om e ir som vanligt å tå säger man att nästa år ska jag böri tidigari???
Å va gör man nej man tar allt ade sista tiin så ny säger ja igen ja ska böri i tid så int allt lämnar till sista månana
Ti ir ju så om se å kring se tii i svergi å men ja vejt att min kusine ti ska no bland å ha se iställi fö ti köp fädi.
Men he finns ju typ två olika sortes ersättning tär å så ti ir ju liti baket
beibikär ti har int tutteli he ir ju nestle eler na annat som di hadd . Int ir ti lika utrusta som oss
He finns ju både tutteli pulver och nan pulver men nan ir liti byrari å he sku kunna vara na runt 4-5 euro rätt me om jag har fejl men he skiljer int så mycki på fädiblanda å pulvri
Jag amma döm båda till 3 måna fö tå to i slut fast jag fösöka pumpp så kom int i naa men sku ha vila amm döm länger men sinar man så sinar man ....
Har tå efter he ged dom både pulver och fädi mest fädi ersättning.
ja ja måst hald me de tussimamma
så ir i no bara