-
He har jag å prova men he har int gai na he , ho fick ty i ti lyckasm00min skrev 2007-09-24 12:02:29 följande:ja måsta test ti laga Plus me visaelectron å he gick! -
jag va å en Ekologisk och pedagogisk
He var ju bra
Oj Oj vår lilla kille fyller 1 år nu på onsda ha vaar så STOOOR
-
Min man sku komma ihåg att he var 56 eupo med avgas testatten skrev 2007-09-24 20:32:23 följande:veit naan va e kostar ti besikt biln i edsevö? me elä utan avgastest? -
grattis grattis augusitbrud
va spännande ny me två småttingar
-
Idag fyller lill killen Alexander vår ejt år
oj va tiden gar fort å så var e ju kalas kiväll me buller å bång
-
He ir ju faktist inne ny ti vaa uta gadine men tå lag min man stopp fö he å sa så modern ir int vibeibikär skrev 2007-09-28 09:26:50 följande:Allvetand kvinnan ska ge tips åt gadinslösa mamman:Jotexblade kom fö na daga san. De had eitt rea-blad å, finns fäädisöma å tyg at köp. Fäädisöma panele va väl na på 2 euro metern så man var int ruinera helder..Å har int du kataloge så kanske du klara ti sök et Jotex sido på näti?? Prov he...Fa int ti stann å pess na, he var du ba tröitt åv...No fö kangasmestarit sku ha rea nu å skåda ja...äh, gör som du vil! He gar no ti va utan gadine å..
-
Men egentligen vafö ska man lägg gadine tå i var mörkan tid tå vill man ju ha ljusi in så mycki man kan få så jag har ny börja kör me vit ljus gardine även på vintern
De tycker jag låter bra för framtiden
-
nibbler : ty har å hitta hiid
-
He ir bara ti pumppa av se i rejn påsana å så för man tid men man kan ju kontakt döm nog först... Så tror jag att man fick 17 euro per liter skattefritt tå i ir egen porduktionMillami skrev 2007-09-29 18:02:36 följande:LCroft oki, då ska ja gör d på månda... men om e finns nån som har erfarenhet eller så, så berätt gärna...skriv ett meddelande fast...
-
Ja Millami så var i jag kom int ihåg men så ska man fyll i na lapp om man ir drogfri osv men hör vi bb så vejt di exakt hu man ska göraNinde81 skrev 2007-09-29 19:27:04 följande:hede me bröstmjölkin så måst man lämn in ett prov ti labben först av mjölken före man får böri sälj e..man rinnger ti bb å så lägger di in en remiss..me örona så sku ja fara ti akuten om han har vari en tid redan på pencilin ifall han pencilinin int hjälper heller å så får du ju ge både pronaxen och panadol..panadol e 15mg/kg doseringen å he e maxdosen x 3
-
Grattis tussimamma
-
Jeremias mamma skrev 2007-10-03 17:49:39 följande:
IDAA HA VI FÅTT HEJM JONATHAN....Vaa kuul
Grattis graiits
-
Vem kniiper en placering, vill int ha en gäst
-
Å så hemskt
tänk hu livi kan vara å änder fort.
Håller tyyma å tår för Isabella och hennes familj
Gud som haver
barnen kär
Se till mig som
liten är .... -
Skratt o tårar: Va ni int på l¨klubben na ida??? Benjamin fråga efter din son
-
Grattis Issa
-
Ja min stor pojk har torka damm idag ha å ha ir ju så stolt tå a får hjälp till
Å min pojka leker jämt bra me varader ti så he ir jag glad över...