Inlägg från: Greta 80 |Visa alla inlägg
  • Greta 80

Österbottniska tråden 10

Ja tänk så olik vi kan vara me ammasi.... JAg tyckt ju att va skönt tå i gick så bra ti amm Alexander nummer tvåan att man int behövda värm na flasko å allit hadd man me se matn å på näätre var i bara ti söt fram tissi så åt di... Men så to i ju slut å fyy toki prackas me flasko.... He var fö kalld he var fö varm he var int na bra osv, men he ir ju å om i bara kråtar me tissasi så ir i väl skönt att i finns flasko.

• Greta 80

Nå ny sak jag fösök vara klok å fara sova i tid en gang så man int sitter jär till tolv i natt igen.... Men få si hu i gar !?!?!?!

Go natt på er tå

• Greta 80

På tal om halare.. Har naan haft dömde som e som kura vi bejne?? Ir di svejtto eller säkar di?? Ti värkar ju praktisk men hu bra ir di egentligen?? Sku behöv en ny till Alexander nu ti vintern.

Åå så skönt ha viri å sema vi sjukhusi imorn å var ejmend i bassängen rena rama lyx Som spaa

• Greta 80

He låter no som en bra storlek he eller 68 beror ju på hu stor eller liten baby du får???

• Greta 80

veera he ir ju just he om man behöver flejr haalare tå om man köper en sån???? Men måst si ny om di lovar kall vinter eller en slask vinter

• Greta 80

men di sekar int å kliddar tå på bååne????? Ti verkar liti plasto å så men men ......
    Lindilididda: Ja he ir ju int lätt ti veta men 62 tycker jag ir ganska lill men svårt ti säg?? Ja sku no nästan ta 68

• Greta 80

sindi: Ha i så bra på jobbi Känns i bra ti böri eller?? Sku å kunna atänk me ti böri arbejt men ja vejt int me va bara! Ska si va ja var till tå ja vaar stooor

• Greta 80

Ja he ir en hel vetenskap me dessa halare å
    netti : kom hid å städa bara ty som ir så dåuli jag ork eller klarar int åv dähä städasi så bra jag na mejr. Tur så har man sin kära syster som ir å städa milla varve åt me he tycker jag ir ganska praktist

• Greta 80

Altså ir i na aader än jag som int känner me som jag sku ha gjort så mycki annat än viri jär på fl ida??? Men int naa nappar ti göra nada sipp zero .....

• Greta 80

sindi: Jo så ir i att man får mejr gjort tå man jobbar på samma gang tå lägger man upp liti när man ska göra i å så men ir man hejm så var i ju ti he att noooo hindar ja me ide

Nä ny ska lag laga me fäädi ska på förlovningskalas ikväll så he ir ti laga se fäädi Ha en trevlig kväll allihop å helg å

Svar på tråden Österbottniska tråden 10