Kanintråd #3
Har fått massa mail ang dom 2 ungarna jag har till salu medans jag varit borta. Se om en familja skulle komma & hämta dom imorrn eller på tisdag.
Har fått massa mail ang dom 2 ungarna jag har till salu medans jag varit borta. Se om en familja skulle komma & hämta dom imorrn eller på tisdag.
Imorrn är det städa kanin fack som gäller, så ska alla få komma ut & röra på tassarna lite i betesburarna en stund var.
Måste ta tag i borstningen av fällande kaniner med, så jag har något att ställa på Dala Expo i slutet på månaden, ska försöka komma ihåg att maila iväg anmälan imorrn med.
Emmsan skrev 2007-08-05 20:23:08 följande:
Emmsan skrev 2007-08-05 20:38:19 följande:
Emmsan skrev 2007-08-05 21:34:53 följande:
Har mailat på en annons idag om en järnblå BJ, vore kul att ha en sån som maskot här hemma.
Sorry girls, jag behöver få gnälla av mig lite. Blir så ledsen på en vän som lovar att höra av sig hela tiden men aldrig gör det, igår lovade hon att hon skulle höra av sig & vi skulle ses & idag sa hon samma sak igen när vi pratade på msn.
Börjar se ett litet mönster så fort hon träffar en ny kille, då har hon aldrig tid att ses eller så "offrar" hon en 1-2 h som hon säger.
Sorry girls, väldigt mycket OT
Vimset: Välkommen in i värmen =D
Abbys öga rinner...igen, behandlar ett par dagar så blir det bra så går det ett tag så börjar det rinna igen + att hon blivit extremt skygg medans vi varit borta inte alls samma kanin, blir mer & mer lik sin mamma & jag vet inte om jag vill avla på en sån kanin.
Mrs Bean skrev 2007-08-08 20:11:20 följande: