Move and walk-tråden!
Efter som det finns en hel del här inne som har varit/ska på Move and walk så öppnar jag en diskussionstråd att snacka om ämnet i. Och så vi kan byta lite erfarenheter.
Efter som det finns en hel del här inne som har varit/ska på Move and walk så öppnar jag en diskussionstråd att snacka om ämnet i. Och så vi kan byta lite erfarenheter.
Det kommer bli så att vi tar ut tillfällig föräldrarpenning när vi är där under de fyra veckorna
aha, har jag inte ens tänkt på...
Hej alla, hoppas vi också får en inbjudan snart då... Hmm..
Vi ska också ta ut tillfällig föräldrapenning. Har läkarintyg på att båda bör vara med så vi kommer vara två när vi kan. Vi ska be personalen på dagis att turas om att följa med. Även kvinnan vi har på avlösarservice ska gå med nån dag.
Vi kommer bo hemma eftersom det är i Gbg.
Kram!!
Här går tråden trögt..har alla fått beviljad träning?
Vi fick hem det i förra veckan
Ja, vi har ju fått det... samt, jag har fått 90 asstimmar extra för träningsperioden
!
så underbart Ulrica
vi har försökt få intyg för FK men ej lyckats vår läkare skriver inte ut.. det är ju för Jolinas bästa inte för oss.. grr Irriterande
hej hej! kul att nån startat detta forum!:) vi har oxå vart på Move and Walk med Alva snart 5 år.Vi har vart i Solna 3 perioder på detta och alla som har möjligheten att gå på detta ...GÖR DET! Super bra träning med oftast STORA framsteg. Fruktansvärt trist för dom som inte har möjligheten pga att kommunen kanske inte betalar med tanke på att det är rätt dyrt. Dom som fått som vi rätt till att det är en förlossnings skada..ni har rätt att gå gratis en gång per år..bara så ni vet!Kramar till alla duktiga små hjältar!:)//Alva
Just det...om det finns någon som bor nära Söderhamn så ställer jag gärna upp med mina kunskaper inom detta och hjälper till att visa och lära er det övningar som behövs om erat barn är snarlikt mitt så delar jag gärna med mej!!
Hör av er på min sida!!
Hej! Såg att det fanns flera som ska på Move&Walk den 19 november. vi har varit på bedömning nu i veckan och var välkomna i november. Får se om vi hinner åka. Visste inte att man fick plats så fort. Ska hinna söka fonder innan då vi inte får det betalt och så ska våran Ella bli storasyster i oktober
det verkar som det ska vara väldigt utvecklande attt träna där och det ska väl vara bättre ju tidigare som man börjar träna
Har ni varit där tidigare?