ikea-tråden
Råd och Tips
Ideer
Nyheter
Varuhus
Inredning
Inhandlat mm
Ja allt som har med IKEA att göra!!
Ni får gärna visa upp era hem!
Ikeas hemsida:
www.ikea.com/se/
Ja, men det är ju underbart med FL medlemmar som dig, Jumjum84!
Lugnt
man gör ju vad man kan för att hjälpa.
Kollade efter 120 men hittade inga, tittade mest på hopen säng men minsta var nog 140 tror jag.
Hej
Är det någon som har ektorp soffa +fåtöljer?
Håller dom formen?
Jag har en ektorp soffa, eller egentligen 2. Den ena (2-sits) står hos mina föräldrar pga platsbrist och används sporadiskt. Den andra (3-sits) har jag suttit flitigt i, men mest bara i ett hörn. Det har medfört att den känns mer nedsutten än andra sidan. Den ser ju lite mer nedsutten ut där oxå, men det är för att jag har varit dålig på att byta kuddarna. Sofforna är ca 2 år gamla.
Hallå ikea freaks
Jag, liksom er, har typ hälften av ikeas sortiment hemma och har en fråga ang MYSINGE sofforna.
HUR gör man för att ställa armstödet i ett visst läge??? Finns här någon upplyst som kan hjälpa mig med detta gravallvarliga problem? HOPPAS!
Det är schäslongen jag har men den ska väl funka likadant som sofforna, eller...?
Åh vilken bra sida jag hittade här! Gillar också ikea en hel del! :) Jag har turen att det bara tar en kvart att cykla dit för mig! ;)
Brukar bli en del turer dit när man har långtråkigt!
Och halv 5 ska jag dit idag och inhandla mig en byrå till sovrummet! Synd bara att man inte har eget körkort så man kan handla så mycket man vill!