• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • cartwright

fan va gott; nu kan vi i v götaland få åtnjuta ikea på torp i uddevalla, undrar vem som får pynta kalaset

• Zenobia

miniGrynet

Måste bara fråga om lådan under diskbänken. Har dom ett vanligt skåp där som diskbänk skåp och sen satt dit en låda?
    Vart nyfiken bara =)

• cartwright

yes jag jobbar på ikea, dock bara eftermiddag, dessa kallas minikök har jag för mig eller trinett kanske, jag har inte lyssnat så noga kanske....

• miniGrynet
    Zenobia skrev 2007-11-17 00:31:05 följande:
    miniGrynet Måste bara fråga om lådan under diskbänken. Har dom ett vanligt skåp där som diskbänk skåp och sen satt dit en låda?Vart nyfiken bara =)
    Dom hade 2 stora lådfronter, som satt ihop på nåt sätt (hur vet jag inte), så man drog i handtaget som satt på den övre lådan så kom allt ut.
    Och den stora lådan satt fast i luckorna (så den blev som en vanlig låda i funktionen när man öppnar), men den lilla är en sån man får dra ut efteråt, som sitter inuti skåpet.

Vad svårt det var att förklara... Ska se om jag kanske kan få till en bild på den om vi åker dit i helgen.

Vet inte om ni fattade nånting, är inte så bra på att beskriva saker!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Zenobia

miniGrynet

Du får smyga hos svärfar med kameran och fota. Säg att det är bra ändamål till förvirrade ikea fans på fl =)

Men funkar det med lådor och rör bakom???

• CAF

Hej, nä vi har inte haft några problem med att hålla den ren.
    Är jättenöjda med den =)

• WhiteTrash

Som jag fattade då jag ringde var att hela serien Robin är påväg att utgå. I alla fall den där byrån jag vill ha
    Därför finns den inte i Happis... och den kommer inte dit heller och det är inget som går att beställa över nätet heller.

Jumjum84 skrev 2007-11-16 20:34:46 följande:
    WhiteTrash: kundservice har öppet 8-20 på vardagar o 9,30-18 på helgerna. Jag fick i alla fall höra sist när jag jobbade att Robin skrivbord inte skulle utgå.. men att det fortfarande var osäkert, Men ring o kolla med den avdelningen. Lycka til!
  • barnensrätt

Tror jag befinner mig i rätt tråd nu?
    Det var någon som eftersökte gardinknoppar i form av lilja från ÍKEA, kommer inte ihåg vem, har letat här i tråden men hittar inte inlägget.

Känner du igen dig så *ropa*..

• Hans Bengtsson

Hej

Jag har använt Ikeas ljus i minst 30 år?..har varit super nöjd men NU har jag tröttnat och slutat efter att ALLA ljus rinner?.är riktigt förbaskad?..så nu köper jag aldrig dom mer.

Provat kanske 4 st 50 pack och är så himla besviken, alla rinner!!!!

Vad Ikea har gjort vet jag inte men det är ju inte samma ljus som jag har ÄLSKAT i över 30 år.

Svar på tråden ikea-tråden