ikea-tråden
Råd och Tips
Ideer
Nyheter
Varuhus
Inredning
Inhandlat mm
Ja allt som har med IKEA att göra!!
Ni får gärna visa upp era hem!
Ikeas hemsida:
www.ikea.com/se/
fan va gott; nu kan vi i v götaland få åtnjuta ikea på torp i uddevalla, undrar vem som får pynta kalaset
miniGrynet
Måste bara fråga om lådan under diskbänken. Har dom ett vanligt skåp där som diskbänk skåp och sen satt dit en låda?
Vart nyfiken bara =)
yes jag jobbar på ikea, dock bara eftermiddag, dessa kallas minikök har jag för mig eller trinett kanske, jag har inte lyssnat så noga kanske....
miniGrynet
Du får smyga hos svärfar med kameran och fota. Säg att det är bra ändamål till förvirrade ikea fans på fl =)
Men funkar det med lådor och rör bakom???
Hej, nä vi har inte haft några problem med att hålla den ren.
Är jättenöjda med den =)
Här går vi också i kök renoverings planer
Som jag fattade då jag ringde var att hela serien Robin är påväg att utgå. I alla fall den där byrån jag vill ha
Därför finns den inte i Happis... och den kommer inte dit heller och det är inget som går att beställa över nätet heller. ![]()
Tror jag befinner mig i rätt tråd nu?
Det var någon som eftersökte gardinknoppar i form av lilja från ÍKEA, kommer inte ihåg vem, har letat här i tråden men hittar inte inlägget.
Känner du igen dig så *ropa*..
Hej
Jag har använt Ikeas ljus i minst 30 år?..har varit super nöjd men NU har jag tröttnat och slutat efter att ALLA ljus rinner?.är riktigt förbaskad?..så nu köper jag aldrig dom mer.
Provat kanske 4 st 50 pack och är så himla besviken, alla rinner!!!!
Vad Ikea har gjort vet jag inte men det är ju inte samma ljus som jag har ÄLSKAT i över 30 år.
Ja idag blir det Ikea frukost