• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • spinx

Hm jag har skitsvårt att öppna mina skåp efter att jag satt mina spärrar. Är kanske jag som är korkad eller nåt, men de går ju som i lås när man öppnan dörren för mycket och då går det inte att varken öppna eller stänga.

• theresssse

här hemma har vi också lite problem m spärrarna... precis som SPINX skriver så är dom svåra att båda öppna OCH stänga när dom går i lås...

• Orkiden80
    spinx skrev 2007-09-10 10:24:39 följande:
    Någon som har låd-/skåpspärrarna från ikea?
    Vi har oxå "patrull". Har även en laddning dyrare spärrar från "säkerhetsbutiken.se". Tycker ikea's är bättre!
  • mammakölhed

Jag gillar IKEA skarpt så jag lägger tråden i favoriter

***Amanda & Lovisa mammas älsklingar***
  • zoya

Hej
    Är det någon som har Mysinge sittsektion hemma
    Ska snart flytta och tänkte ha en sådan men så var jag på Ikea
    Kalmar i Lördags och så hade dom inte den uppe så jag kunde inte prova den ...Har fått för mig att jag skulle ha två schäslonger istället för soffa och denna verkade ju vara ett mellanting

www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S39829819

• mammakölhed
    zoya skrev 2007-09-12 13:47:48 följande:
    Hej Är det någon som har Mysinge sittsektion hemma Ska snart flytta och tänkte ha en sådan men så var jag på Ikea Kalmar i Lördags och så hade dom inte den uppe så jag kunde inte prova den ...Har fått för mig att jag skulle ha två schäslonger istället för soffa och denna verkade ju vara ett mellantingwww.ikea.com/se/sv/catalog/products/S39829819
    Jag har iofs inte sittsektionen men har Mysinge med shäslong och en hörndel som vi använder som fåtölj.
    Alltså en tvåsittsdel en schäslong o en hörndel
    Vi e jättenöjda med den
    ***Amanda & Lovisa mammas älsklingar***
  • Vildblomman

vi har denna hemma i vardagsrummet
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40105340
    och det har på ovansidan framför tv precis brevid kanten blivit lite kantstöt så den vita "lacken" har lossnat på två små ställen, och undrar om man kan fylla i med nåt själv så det inte syns?

det syns inte om man inte sitter nära och tittar.

• Mandi74
    Wilda04 skrev 2007-09-13 07:58:00 följande:
    vi har denna hemma i vardagsrummetwww.ikea.com/se/sv/catalog/products/40105340och det har på ovansidan framför tv precis brevid kanten blivit lite kantstöt så den vita "lacken" har lossnat på två små ställen, och undrar om man kan fylla i med nåt själv så det inte syns?det syns inte om man inte sitter nära och tittar.
    Det måste ju gå med snickerispackel och sen vit färg på.

Har en likadan i vitt jag oxå.
  • Pussgurkis

mammakölhed- Jag har en mysinge schäslong men har inte lyckats klura ut hur man ställer armstödet i ett fast läge? *korkad*
    Kan du möjligtvis förklara hur man gör?

Mitt armstöd åker liksom upp och ner men vill liksom inte fastna där man vill. Hur gör du?

Svar på tråden ikea-tråden