• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • Tjomsan

Någon som har bäddsoffan Lycksele?? Är den bra? Funderade på Beddinge men den blir nog för stor...

• sweetlina

Tjomsan: Beddinge e iaf skön att sova i, hade en sån när jag bodde själv i en 1a under flera år, o den va super
    Lycksele vet ja tyvärr inget om

• Jumjum84

Hej hej. Här är ännu en IKEA-galning Jobbar dessutom på IKEAs kundservice Visserligen kväll o helg jobb då jag pluggar men ändå O för mig är det IKEA i Älmhult som gäller. Bor i IKEA-Mekka

• ladythewinter

Här har vi en till som diggar IKEA.. Kalmars ikea gäller för mig.. fyller snart år och har enbart önskat mig presentkort därifrån.. "Hoppas"

• Dundermamman
    Wilda04 skrev 2007-09-01 16:58:49 följande:
    har ikea några 120 sängar?
    Ja, det finns gott om 120-sängar & madrasser på Ikea!
  • FiaÅkotten

vill vill vill ha bjursta matbord och roger stolar (6st) i brunsvart och jag vill ha det i förtiig julklapp (typ 19-20 dec) Så att alla som skall fira jul hos oss får plats... meeen jag hyser inte stort hopp...

Ville bara säga det

• Tjomsan

Ingen som sovit i Lycksele? I bäddsoffan menar jag, he he.

Sedan undrar jag (jumjum84 kanske vet?)hur jag hittar det vita skåpet på sid 27 - GRANEMO.

• Sofiia

Nån som kan hjälpa mej förstå IKEAs badrumsmöbler? Kan man köpa en kommod ifrån dem utan att behöva köpa nytt handfat? Och gur hög är isådana fall kommoden?

Svar på tråden ikea-tråden