• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • Vildblomman

Tack för era svar. Jag får kanske ringa kundtjänt och kolla med dem om det har HOPEN i 120

Dundermamman skrev 2007-09-03 14:48:26 följande:
    Hemnes finns i 120 cm bred på hemsidan www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S29842784 , men som miniGrynet säger så har de säkert fler på varuhuset!
    [/citat]
    miniGrynet skrev 2007-09-03 11:55:28 följande:
    [citat]
    Det är för att dom inte har 120 sängar med på internet. Skitdumt!Vi har råkat ut för samma sak nämligen. Ring till kundtjänst och fråga, de flesta finns nämligen i 120 cm också. Vet inte varför dom inte finns med på nätet.
  • Tina83
    flygare skrev 2007-09-03 13:40:00 följande:
    HejÄr det någon som har ektorp soffa +fåtöljer?Håller dom formen?
    vi har haft 3 siten och fåtölj sedan 2002, och dem är i kanonskick ännu!

det är dessutom jättelätt att ta av o tvätta klädseln, och blir inte alls blekt i tvätten.
  • Mandi74

summit: blev det något handlat i helgen? Nyfiken på vad du lyckades shoppa!!

• summit
    Mandi74 skrev 2007-09-04 18:37:57 följande:
    summit: blev det något handlat i helgen? Nyfiken på vad du lyckades shoppa!!
    Jajemen de blev lite grann

De blev:

BALK golv(brunt) Som vi håller på å lägger prisis nu
    EXBEDIT hyllor vita 2st alltså dom där med 8"Fack"
    KLIPPAN 2sitssoffa vit men ska köpa till svartklädsel
    KLUBBO soffbord mörkbrunt (skulle ha ett vitt men då skulle man gå till personalen å dä orka ja inte )
    Sen såna där dekoration "klistermärken till väggen) Svarta

Åsså sen massa kruker å sånt där som man inte kommer ihåg va man köpt
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • Mandi74
    summit skrev 2007-09-04 18:45:18 följande:
    Jajemen de blev lite grannDe blev:BALK golv(brunt) Som vi håller på å lägger prisis nuEXBEDIT hyllor vita 2st alltså dom där med 8"Fack"KLIPPAN 2sitssoffa vit men ska köpa till svartklädselKLUBBO soffbord mörkbrunt (skulle ha ett vitt men då skulle man gå till personalen å dä orka ja inte)Sen såna där dekoration "klistermärken till väggen) SvartaÅsså sen massa kruker å sånt där som man inte kommer ihåg va man köpt
    Det blev en del då! Kul!!

Du får visa bilder sen på golvet, alltid inspirerande att se hur andra har det!!

Vad är det för klistermärken man har på väggen? Det har jag inte sett?
  • musli

summit, jag vill gärna se bild på Balk-golvet sen! Min svärmor jobbar där de tillverkar Balk och funderar lite på att köpa det till vardagsrummet... Hojta till när du har bild!!! 

• summit
    musli skrev 2007-09-04 18:54:15 följande:
    summit, jag vill gärna se bild på Balk-golvet sen! Min svärmor jobbar där de tillverkar Balk och funderar lite på att köpa det till vardagsrummet... Hojta till när du har bild!!! 
    Jajemen de ska ja göra
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • summit
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00120007
    Mandi74 skrev 2007-09-04 18:48:34 följande:
    Det blev en del då! Kul!!Du får visa bilder sen på golvet, alltid inspirerande att se hur andra har det!!Vad är det för klistermärken man har på väggen? Det har jag inte sett?
    Här är "dekorationerna" till väggen
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • flygare

Tack snälla för svaren ang ektorp sofforna

Svar på tråden ikea-tråden