• EmmAhh

Tupperware

Finns det några fler som älskar tupperware produkter? :)

• Svar på tråden Tupperware
  • Idlur

Här har du en som är en riktig Tupperware nörd

William är min son
  • EmmAhh
    Idlur skrev 2007-09-01 19:02:33 följande:
    Här har du en som är en riktig Tupperware nörd
    Härligt! Jag förstår dig.. är ju helt fantastiska produkter. Vilka produkter är du mest nöjd med?
  • Idlur

Micro plus kannan är en het favorit hos mig just nu

Själv?

William är min son
  • EmmAhh
    Idlur skrev 2007-09-01 19:05:56 följande:
    Micro plus kannan är en het favorit hos mig just nu Själv?
    Vad använder du den till? Jag har bara den när jag smälter margarin typ, alltså inte så ofta..

Jag tycker om mini quick cheffen, den använder jag minst en gång varje vecka. Sedan är jag väldigt nöjd med avanti skålarna med lock. De kan man använda till allt möjligt, och blir knappt nå repiga av elvispen. :) Sedan är jag väldigt nöjd med många många fler produkter också :)
  • Idlur

ja quick sheffen är ju helt underbar Vad skulle man göra utan den? haha

William är min son
  • EmmAhh

N

Idlur skrev 2007-09-01 19:23:25 följande:
    ja quick sheffen är ju helt underbar Vad skulle man göra utan den? haha
    Ne ingen aning du ;) Hur överlever folk? Haha..
    När fastnade du för tupperware?
  • Idlur

har alltid "mobbat" (på skoj) min svärmor för att hon har skåpena fulla med produkterna. men för ett år sedan så bjöd hon in mig på ett party och sedan dess är jag fast. Börjar komma upp i hennes nivå nu med prylar haha

William är min son
  • EmmAhh

Min mamma har alltid haft tupperware produkter och hon har nästan alltid varit nöjd med dessa. Men det var inte förän i våras när jag var på en demo som jag fastnade för Tupperware. Nu har jag nog lagt ner 1000kr i månaden på det. Illa ;)

• Idlur

jamen vafasen, det finns ju ALLTID något mer man vill ha

William är min son
  • Annicapannika

Tupperware är bäst! Jag har även sålt, och då samlade jag på mig allt i princip. Det är inte mycket i katalogen som jag inte har

Svar på tråden Tupperware