• EmmAhh

Tupperware

Finns det några fler som älskar tupperware produkter? :)

• Svar på tråden Tupperware
  • Liiisa

Hej hej min syster har precis börjat sälja tupperware.. kanon bra grejer..

• tinna
    nicke nyfiken76 skrev 2007-09-01 20:17:34 följande:
    Finns inte avantiskålarna längre?
    Jo, men nu säljs dom i ett set med fyra skålar, den största (och bästa) sälja numera bara som reservdel. Helt galet...
    Grand Cru skrev 2007-09-01 20:19:30 följande:
    Vad är det du inte gillar då Jättenyfiken
    Jag kan inte för mitt liv förstå mig på mini quick chef eller Quick chef II. Har kämpat med den lilla över ett år för att liksom fatta grejen men det går snabbare att hacka vanligt med kniv eller köra till mos i matberedaren. Sen gillar jag inte vippskålarna och absolut inte den här serveringsserien i blå/grön. IsoDuo tycker jag inte heller om, gillar helt enkelt inte att servera mat i plastbyttor. Älskar snygga skålar i poslin och glas och sånt att duka med. Kaveln är ju också en gåta...
    I tried to live alone, but lonley is so lonley alone
  • EmmAhh

Jag är inte heller speciellt förtjust i Iso Duo.

Settet som avantiskålarna säljs i nu tycker jag är bra. Fast v 31-v34 hade de andra bra set med avnati också. Jag använder främst avanti 1,3L.

• tinna

EmmAhh: Jag ve tinte om Mini quick chef är den som säls bäst, den produkt som ajg sålde överlägset mest av var ostkupan med condence controlfiltret. Jag använder avanti 2,5l och 4,3l mest, typ nästan varje dag...

• EmmAhh

Ostkupan är bra! :) Jag har kvadraten..
    Men jag har faktiskt för mig att jag hört att mini quick chef är den produkt som säljs bäst i sverige.

Nästa vecka får jag konservöppnaren och några andra produkter. Jag har hört och sett att konservöppnaren är superbra. Inga vassa kanter ;)

• tinna

Japp, konservöppnaren är superbra. Dock har den lite svårt om kanten är lite för hög på burken har jag märkt. Min man var galen på den i början innan han hade greppat tekniken

• Lallamen

tinna: Haha, så olika det kan vara. Jag älskar min kavel och IsoDuon. Kaveln är oslagbar då jag kavlar ut marsipan eller sugarpaste till tårtor. Använder den och degunderlaget tillsammans och är så nöjd. IsoDuon har jag köpt från USA i färger jag gillar och jag tycker de är suveräna vid lunch när jag ofta har en hel hög ungar runt bordet. Sedan är jag iofs också porslinsnörd så till middagen blir det vackra skålar istället
    Däremot så skriver jag under på ett stort frågetecken för mini quick chefen. Vad ska den vara bra för???

• EmmAhh

Jag blir så tårögd av att hacka lök, därför är mini quick chefén bra! :)

Svar på tråden Tupperware