Tupperware
Finns det några fler som älskar tupperware produkter? :)
Finns det några fler som älskar tupperware produkter? :)
Hej hej min syster har precis börjat sälja tupperware.. kanon bra grejer..
Jag är inte heller speciellt förtjust i Iso Duo.
Settet som avantiskålarna säljs i nu tycker jag är bra. Fast v 31-v34 hade de andra bra set med avnati också. Jag använder främst avanti 1,3L.
Mini quick chef är väl den produkt som det säljs bäst av?
EmmAhh: Jag ve tinte om Mini quick chef är den som säls bäst, den produkt som ajg sålde överlägset mest av var ostkupan med condence controlfiltret. Jag använder avanti 2,5l och 4,3l mest, typ nästan varje dag...
Ostkupan är bra! :) Jag har kvadraten..
Men jag har faktiskt för mig att jag hört att mini quick chef är den produkt som säljs bäst i sverige.
Nästa vecka får jag konservöppnaren och några andra produkter. Jag har hört och sett att konservöppnaren är superbra. Inga vassa kanter ;)
Japp, konservöppnaren är superbra. Dock har den lite svårt om kanten är lite för hög på burken har jag märkt. Min man var galen på den i början innan han hade greppat tekniken ![]()
Jag får se till att öva ganska mycket i början. ;)
tinna: Haha, så olika det kan vara. Jag älskar min kavel och IsoDuon. Kaveln är oslagbar då jag kavlar ut marsipan eller sugarpaste till tårtor. Använder den och degunderlaget tillsammans och är så nöjd. IsoDuon har jag köpt från USA i färger jag gillar och jag tycker de är suveräna vid lunch när jag ofta har en hel hög ungar runt bordet. Sedan är jag iofs också porslinsnörd så till middagen blir det vackra skålar istället
Däremot så skriver jag under på ett stort frågetecken för mini quick chefen. Vad ska den vara bra för???
Jag blir så tårögd av att hacka lök, därför är mini quick chefén bra! :)