• EmmAhh

Tupperware

Finns det några fler som älskar tupperware produkter? :)

• Svar på tråden Tupperware
  • EmmAhh

Har du beställt ur den amerikanska katalogen från nätet? Går det?

• Idlur

Fanns ju lite i den amerikanska katalogen som jag ville ha ju! hahaha

William är min son
  • Champagne

Nej jag fick mina stekpannor för att jag handlat så mycket det var nåt erbjudande de hade. Har en liten gryta också.

Vet inte om man kan beställa, hade varit toppen om man kunde

• Idlur
    Annicapannika skrev 2007-09-01 19:44:00 följande:
    Reklamera den då och kolla så att det verkligen inte är något fel på den. Mammas är namligen inte trög, så det ska den inte vara.
    ja jag kanske ska ta och göra det...Trodde ju att den skulle vara lätt och smidig..
    William är min son
  • tinna

Jag är gammal konsulent och jag gillar mycket av grejerna. Men nu när jag inte säljer längre så kan jag även stå för att det är en del som jag absolut inte gillar. Mina favoriter är nog vitlökspressen, knivarna, avantiskålarna (dom som fanns förut när det var 3 st i setet), micropluskannan (bacon, gröt, kokta grönsaker mm), lilla mjölkkannan och bakunderlaget...

I tried to live alone, but lonley is so lonley alone
  • nicke nyfiken76
    tinna skrev 2007-09-01 20:07:34 följande:
    Jag är gammal konsulent och jag gillar mycket av grejerna. Men nu när jag inte säljer längre så kan jag även stå för att det är en del som jag absolut inte gillar. Mina favoriter är nog vitlökspressen, knivarna, avantiskålarna (dom som fanns förut när det var 3 st i setet), micropluskannan (bacon, gröt, kokta grönsaker mm), lilla mjölkkannan och bakunderlaget...
    Finns inte avantiskålarna längre?
  • Champagne
    EmmAhh skrev 2007-09-01 20:01:06 följande:
    Grytor? menar du de man kan ha i ugn o micro?
    Nä en riktig! Kolla i den amerikanska katalogen, den är med där. De är inte billiga tyvärr
  • Champagne
    tinna skrev 2007-09-01 20:07:34 följande:
    Vad är det du inte gillar då Jättenyfiken
  • Idlur

jag är också nyfiken

William är min son
Svar på tråden Tupperware