• siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Alla vet ju att det är mycket större risker för mamman och barnet att föda med kejsarsnitt.

Alla vet ju att man inte far träffa sitt barn pa massa massa timmar lixom.

Alla vet ju att det gör ont i flera manader efterat, att man inte kan lyfta sitt barn eller knappt ga.

Och sa vet man ju att man inte kan fa sa himla manga barn heller.

tycker det âr mycket modigare än att föda vaginalt.

Är det inte lite fegt att ta den säkra vägen lixom och föda vaginalt?
    Vad fasen är det mot ett stor operation...näää.

Lite fusk nâstan att föda vaginalt..snacka om att glida pa en räkmacka...swisch lixom!

Tack för mig...min asikt bara.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-01 23:22:03:
    Och sa far de som snittas ingen matbricka med en liten svensk flagga pa heller efter snittet.

det far de som föder vaginalt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:03:36:
    De som föder vaginalt är âven fåfängare och ytligare ân de som föder med kejsarsnitt.

De vagar inte ha ett ärr pa magen utan tycker än snygg mage âr viktigare ân barnet tydligen.

Tack, du meddebattör som papekade denna viktiga poäng för mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:09:22:
    Man får bli tjurig för att jag har rätt om man vill. Jag ser inte ner på er för den skull

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 14:57
    Och som psyckocandy påpekade: Man får inte orgasm av kejsarsnitt, vilket man kan få när man föder vaginalt.

Så vi kan aldrig veta om vaginalisterna föder barn för att de vill ha barnen (tveksamt?) eller för att de är perversa utöver att vara fega.

Man tycker att de kanske kunde köpt en leksak istâllet men de kanske inte har råd?

• Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!
  • Yggdrasil
    Winnertaco skrev 2007-09-02 22:19:40 följande:
    Nä, just det, sorry. Glömde bort att jag inte är en riktig mamma eftersom jag inte fött barn på riktigt. För en gångs skull ville jag bara känna mig som en mamma, längtan tog väl över för mycket. Önskar att jag älskade mitt barn lika mycket som de som fött vaginalt (läs fött på riktigt)!
    HEAR, HEAR!!! det hade jag glömt! vi tror inte att vi ÄGER våra barn utan hyser en sund humanistisk respekt för livet självt. Varför? jo för att vi inte är slavar under anknytningen. vi har VALT att älska våra barn, vi har inte tvingats till det av några däggdjursinstinkter.
  • siamusen

fallen angel skrev 2007-09-02 22:23:55 följande:

alltså ja de är större risk med kejsarsnitt.. men aj så mycket ondare det gör med vaginala förlossningen!!! när jag födde min ängel så var jag så fruktansvärt rädd för att föda vaginalt... jag tycker absolut inte som dig.. för mig är det fusk för dem som får snitt misstolka mig inte.. jag tycker bara att även om man har ondare efter så är förlossningen snabb som en genvägh lixom.... om jag fick bestämma skulle alla föda vaginalt faktiskt...
    Nu försöker du bara hitta bortförklaringar men det behôvs inte. Vi är snâlla och fôrstar att alla inte vagar föda med snitt.

Alla kan inte vinna OS lixom.
  • Rigor

Siamusen, största fegisen i världen!

Bältan,
    Ordf i Siamusens fanclub
  • Essi73
    Yggdrasil skrev 2007-09-02 22:22:27 följande:
    mo m2007 skrev 2007-09-02 21:32:46 följande: kunde inte sagt det bättre själv. bravo!sedan är det YTTERLIGARE en grej som bevisar att vi snittade är lite bättre än övriga, nämligen att vi inte är lika SURA! kolla bara vilka griniga inlägg som gjorts här. Alla är från vaginor! förlåt, menar vaginalt förlösta.jag tror detta kommer sig av att vi snittade inte fått allt serverat på silverbricka (inte ens en sketen MACKA har man fått på bricka, ju!) så vi är lite ädlare än övriga damer.
    *Golfapplåder, golfapplåder*
  • Essi73
    siamusen skrev 2007-09-02 22:27:23 följande:
    fallen angel skrev 2007-09-02 22:23:55 följande: Nu försöker du bara hitta bortförklaringar men det behôvs inte. Vi är snâlla och fôrstar att alla inte vagar föda med snitt.Alla kan inte vinna OS lixom.
    *Tröstas tröstar tröstar*
  • siamusen
    acqila skrev 2007-09-02 22:26:53 följande:
    Jag blev helt galen när jag läste dena idiotiska text! Hur jävla dum får man  bli? Vi somkan föda vaginalt är dom som är modigt!!!
    Vaginalt gar fort och det onda gar över pa en gang

Vi dras med smârta i eoner..det har man ju läst
  • Winnertaco
    acqila skrev 2007-09-02 22:26:53 följande:
    Jag blev helt galen när jag läste dena idiotiska text! Hur jävla dum får man  bli? Vi somkan föda vaginalt är dom som är modigt!!!
    Du kanske skulle titta efter lite noggrannare så ser du att den ligger under sandlådan?!
    Mvh Winnertaco som inte anser att det finns nått modigt och inte modigt med att föda barn uta att alla är lika värdiga som mammor oavsett hur barnen kom till världen, men som ändå anser att man kan skoja om saker!
    Johanna 061223
  • Chiculata

*asgarvar*

har fött barn på båda visen. och JA jag tycker att man föder trots att det är en doktor som gör ett snitt ett halleluja moment.

go kväll på er

Oh. McDreamy was doing the McNasty with McHottie? That McBastard.
  • Essi73
    Mandi74 skrev 2007-09-02 22:29:06 följande:
    Essi73: Glöm inte att bjuda med oss bara!! Vi vill oxå på snitt fest.
    Tro'ru vi kan bjuda ett gäng Vagisar med på partyt?
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!