• siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Alla vet ju att det är mycket större risker för mamman och barnet att föda med kejsarsnitt.

Alla vet ju att man inte far träffa sitt barn pa massa massa timmar lixom.

Alla vet ju att det gör ont i flera manader efterat, att man inte kan lyfta sitt barn eller knappt ga.

Och sa vet man ju att man inte kan fa sa himla manga barn heller.

tycker det âr mycket modigare än att föda vaginalt.

Är det inte lite fegt att ta den säkra vägen lixom och föda vaginalt?
    Vad fasen är det mot ett stor operation...näää.

Lite fusk nâstan att föda vaginalt..snacka om att glida pa en räkmacka...swisch lixom!

Tack för mig...min asikt bara.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-01 23:22:03:
    Och sa far de som snittas ingen matbricka med en liten svensk flagga pa heller efter snittet.

det far de som föder vaginalt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:03:36:
    De som föder vaginalt är âven fåfängare och ytligare ân de som föder med kejsarsnitt.

De vagar inte ha ett ärr pa magen utan tycker än snygg mage âr viktigare ân barnet tydligen.

Tack, du meddebattör som papekade denna viktiga poäng för mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:09:22:
    Man får bli tjurig för att jag har rätt om man vill. Jag ser inte ner på er för den skull

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 14:57
    Och som psyckocandy påpekade: Man får inte orgasm av kejsarsnitt, vilket man kan få när man föder vaginalt.

Så vi kan aldrig veta om vaginalisterna föder barn för att de vill ha barnen (tveksamt?) eller för att de är perversa utöver att vara fega.

Man tycker att de kanske kunde köpt en leksak istâllet men de kanske inte har råd?

• Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!
  • Essi73
    Mandi74 skrev 2007-09-02 22:13:26 följande:
    Åhhh.. Honom hade jag oxå velat ha hos mig efter snittet!! Kan man inte få komma in igen och få fika och lyssna på musiken??
    Men jooo kom! Då blir det ju som Siamusen sa, lite lägereldskänsla. Vi kanske kan be honom spela Cumbaya.
  • Mandi74
    Essi73 skrev 2007-09-02 22:15:43 följande:
    Men jooo kom! Då blir det ju som Siamusen sa, lite lägereldskänsla. Vi kanske kan be honom spela Cumbaya.
    Ja!! Tror ni dom går med på att vi tänder en eld oxå? Kan väl inte vara så farligt eller?
  • Essi73
    Winnertaco skrev 2007-09-02 22:14:07 följande:
    Varför då? Det startas ju massor av trådar om motsatsen, dvs att bara fegisar föder med kejsarsnitt. De trådarna är dessutom på blodogt allvar!
    Föder? Vi har ju inte fött minns du inte det från dessa div trådar?
    Jag kom iaf på då att jag fått min son, hans Fåttelsedatum är 6e maj. Passar super, för på sina Fåttelsedagar får han ju massa presanger liksom. Alltså ´blir ekvationen fullkomlig, få presenter på Fåttelsedagen.
  • Winnertaco
    Essi73 skrev 2007-09-02 22:17:54 följande:
    Föder? Vi har ju inte fött minns du inte det från dessa div trådar?Jag kom iaf på då att jag fått min son, hans Fåttelsedatum är 6e maj. Passar super, för på sina Fåttelsedagar får han ju massa presanger liksom. Alltså ´blir ekvationen fullkomlig, få presenter på Fåttelsedagen.
    Nä, just det, sorry. Glömde bort att jag inte är en riktig mamma eftersom jag inte fött barn på riktigt. För en gångs skull ville jag bara känna mig som en mamma, längtan tog väl över för mycket. Önskar att jag älskade mitt barn lika mycket som de som fött vaginalt (läs fött på riktigt)!
    Johanna 061223
  • Yggdrasil

mo m2007 skrev 2007-09-02 21:32:46 följande:

Vi är dessutom prydare å flaschar inte å skriker inte i tid å otid.Sen så blöter i inte ner hus å kläder med fostervattendvs vi är smidigare, tystare å mycket prydare än Viginalarna.
    kunde inte sagt det bättre själv. bravo!

sedan är det YTTERLIGARE en grej som bevisar att vi snittade är lite bättre än övriga, nämligen att vi inte är lika SURA! kolla bara vilka griniga inlägg som gjorts här. Alla är från vaginor! förlåt, menar vaginalt förlösta.

jag tror detta kommer sig av att vi snittade inte fått allt serverat på silverbricka (inte ens en sketen MACKA har man fått på bricka, ju!) så vi är lite ädlare än övriga damer.
  • fallen angel

alltså ja de är större risk med kejsarsnitt.. men aj så mycket ondare det gör med vaginala förlossningen!!! när jag födde min ängel så var jag så fruktansvärt rädd för att föda vaginalt...

jag tycker absolut inte som dig.. för mig är det fusk för dem som får snitt misstolka mig inte.. jag tycker bara att även om man har ondare efter så är förlossningen snabb som en genvägh lixom....

om jag fick bestämma skulle alla föda vaginalt faktiskt...

• siamusen
    Yggdrasil skrev 2007-09-02 22:22:27 följande:
    mo m2007 skrev 2007-09-02 21:32:46 följande:
    kunde inte sagt det bättre själv. bravo!sedan är det YTTERLIGARE en grej som bevisar att vi snittade är lite bättre än övriga, nämligen att vi inte är lika SURA! kolla bara vilka griniga inlägg som gjorts här. Alla är från vaginor! förlåt, menar vaginalt förlösta.jag tror detta kommer sig av att vi snittade inte fått allt serverat på silverbricka (inte ens en sketen MACKA har man fått på bricka, ju!) så vi är lite ädlare än övriga damer.
    nä vi är ju vana att fa kämpa för att fa det vi vill och blir inte sa bortskâmda. Klart man kan se nagot gott i allt da
  • Essi73
    Mandi74 skrev 2007-09-02 22:17:44 följande:
    Ja!! Tror ni dom går med på att vi tänder en eld oxå? Kan väl inte vara så farligt eller?
    Nu skall jag VERKLIGEN se till att få planerat KS nästa gång, jag har ju en massa nya anledningar till det Party, musik och eld, wow!
    Winnertaco skrev 2007-09-02 22:19:40 följande:
    Nä, just det, sorry. Glömde bort att jag inte är en riktig mamma eftersom jag inte fött barn på riktigt. För en gångs skull ville jag bara känna mig som en mamma, längtan tog väl över för mycket. Önskar att jag älskade mitt barn lika mycket som de som fött vaginalt (läs fött på riktigt)!
    Naaaw men du, nu är det dags att uppdatera systemet för vi riskerade faktiskt livet för att få fram våra kids. Är inte det kärlek så säg
  • Winnertaco
    fallen angel skrev 2007-09-02 22:23:55 följande:
    alltså ja de är större risk med kejsarsnitt.. men aj så mycket ondare det gör med vaginala förlossningen!!! när jag födde min ängel så var jag så fruktansvärt rädd för att föda vaginalt... jag tycker absolut inte som dig.. för mig är det fusk för dem som får snitt misstolka mig inte.. jag tycker bara att även om man har ondare efter så är förlossningen snabb som en genvägh lixom.... om jag fick bestämma skulle alla föda vaginalt faktiskt...
    Vad bra att du anser dig vara allsmäktig!
    Johanna 061223
  • acqila

Jag blev helt galen när jag läste dena idiotiska text! Hur jävla dum får man  bli? Vi somkan föda vaginalt är dom som är modigt!!!

BF 1/2-08
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!