• siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Alla vet ju att det är mycket större risker för mamman och barnet att föda med kejsarsnitt.

Alla vet ju att man inte far träffa sitt barn pa massa massa timmar lixom.

Alla vet ju att det gör ont i flera manader efterat, att man inte kan lyfta sitt barn eller knappt ga.

Och sa vet man ju att man inte kan fa sa himla manga barn heller.

tycker det âr mycket modigare än att föda vaginalt.

Är det inte lite fegt att ta den säkra vägen lixom och föda vaginalt?
    Vad fasen är det mot ett stor operation...näää.

Lite fusk nâstan att föda vaginalt..snacka om att glida pa en räkmacka...swisch lixom!

Tack för mig...min asikt bara.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-01 23:22:03:
    Och sa far de som snittas ingen matbricka med en liten svensk flagga pa heller efter snittet.

det far de som föder vaginalt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:03:36:
    De som föder vaginalt är âven fåfängare och ytligare ân de som föder med kejsarsnitt.

De vagar inte ha ett ärr pa magen utan tycker än snygg mage âr viktigare ân barnet tydligen.

Tack, du meddebattör som papekade denna viktiga poäng för mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:09:22:
    Man får bli tjurig för att jag har rätt om man vill. Jag ser inte ner på er för den skull

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 14:57
    Och som psyckocandy påpekade: Man får inte orgasm av kejsarsnitt, vilket man kan få när man föder vaginalt.

Så vi kan aldrig veta om vaginalisterna föder barn för att de vill ha barnen (tveksamt?) eller för att de är perversa utöver att vara fega.

Man tycker att de kanske kunde köpt en leksak istâllet men de kanske inte har råd?

• Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!
  • mammacatta
    Mamasnest skrev 2007-09-24 19:28:38 följande:
    Jag kom nyss hem från semestern och tittade på kort av mig själv i bikini. Nu måste jag hävda att det är fegt att bara skaffa ETT barn, minst tre ska man skaffa för DET är riktigt modigt. Vem vågar ha tuttar ner till knäna och en mage där skinnet räcker till en hel ko???

Jag vågar!
  • Mamasnest
    mammacatta skrev 2007-09-24 19:35:54 följande:
    Jag vågar!
    Välommen till klubben! Då kan vi gå på stranden tillsammans och sprätta sand på spinkiga fegisar!
    Trebarnsmamma på heltid
  • Thösen

Här vågas inte gå på ngn strand nå mer. Uscha. Å jag som itne ens har ett snitt att stoltsera med!
    Får ta det efter nästa barn Flört

• Mamasnest
    Thösen skrev 2007-09-25 02:42:05 följande:
    Får ta det efter nästa barn
    Så ska det låta! Nu kommer tigern inom dig ut.
    Trebarnsmamma på heltid
  • Thösen
    Mamasnest skrev 2007-09-25 08:19:35 följande:
    Så ska det låta! Nu kommer tigern inom dig ut.
    Jag hänvisar till Kellogg´s Frosties Flört
  • Essi73

*Aaasg* tråden lever än. Var just på väg i säng och kommer att skratta hela vägen dit.
    Ni är ju sjukt roliga i skallen

KS roules!
    på er

• Livsglädjen

Jag fegade i sista stund och de sövde mig för att spinalen inte tog. Kanske skulle ha låtit dem operera utan sövning? *funderar*
    Vilket hade varit tuffare?
    Jag är ju så oerfaren (fick ju barn i v28 efter att ha legat inlagd sedan v22, så gravid vet jag inte heller hur det är att vara...)

• KvinnaOMan

måste bara kliva in och säga att det här inlägget från trådstartaren är det mest dåraktiga jag har läst eller hört i heeeela mitt liv!!

.... idiot.

• siamusen
    KvinnaOMan skrev 2007-09-26 01:04:41 följande:
    måste bara kliva in och säga att det här inlägget från trådstartaren är det mest dåraktiga jag har läst eller hört i heeeela mitt liv!!.... idiot.
    äsch, sa säger du bara. Det är ok att vara feg, vi ser inte ner pa er andra
  • siamusen
    Livsglädjen skrev 2007-09-26 01:03:49 följande:
    Jag fegade i sista stund och de sövde mig för att spinalen inte tog. Kanske skulle ha låtit dem operera utan sövning? *funderar*Vilket hade varit tuffare?Jag är ju så oerfaren (fick ju barn i v28 efter att ha legat inlagd sedan v22, så gravid vet jag inte heller hur det är att vara...)
    Sa länge du är snittad sa är det helt ok
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!